Foto bij Your blood is the cure

Oke, ik heb uit de het vorige hoofdstuk begrepen dat jullie het toch wel een tof verhaal vinden én dat jullie gewoon allemaal een klein beetje lui zijn :').
Hoe dan ook, hierbij een nieuw stukje. Enjoy!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Slughorn

    Oh nou wil ik weten wat er met haar bloed aan de hand is:O

    1 decennium geleden
  • Fliine

    Haha klopt, ik ben vaak ook te lui!
    Ik volg meerder verhalen op Quizlet, maar reageer bijna nooit hahaha :p

    I LOVE YOUR STORY! (H)
    weet je dat ook weer

    1 decennium geleden
  • Someday

    Yeah Peter! Hij heeft echt goede timing die knul, had ik dat maar.. Oh, haar bloed? Arme meid. Het kan haar ook nooit eens eventjes meezitten. En die stomme rot Hook ook altijd, die wil ook maar niet dood gaan, hoe vaak ze ook vechten en zo. Mijn conclusie: he's a vampire:Y) Ik hoop maar dat Peter haar kan redden, en natuurlijk dat we er snel achter komen wat haar bloed dan precies doet en inhoud.. Maar als het waar is wat Hook zei, dan hebben ze een probleem, want dan wilt iedereen haar bloed natuurlijk. En dan moet ze voor altijd verstopt blijven in de boomhut ding geval. Ook al is de rest in Neverland wel heel lief, dus misschien valt dat dan ook wel weer mee. Maar er zijn een hoop egoïstische mensen, dus je weet het maar nooit! Die stomme vloek..

    1 decennium geleden
  • Noelle1D

    Oh oh ik word nieuwschierig!!:$ love it

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen