Battle 2.2
'Een cover? Serieus? Dan kunnen we onze eigen hits dis niet zingen!' roept Harry, blijkbaar beledigt omdat hij zijn eigen 'hit' niet mag zingen. Niet dat het veel hits zijn ofzo. Ik bedoel, het zijn er twee. Oke, wel wat meer. 'Demi, Ik heb een geniaal idee!' roept Lisanne opeens in mijn oor. Ik wrijf even in mijn zere oor en kijk haar dan vragend aan. 'Ik luister.' Ze lacht breed, ze kijkt even snel naar Harry en trekt een raar gezicht. 'Juist, oke. ik snap ook echt wat je bedoelt met een zuur gezicht...' zeg ik sarcastisch. Ze rolt haar ogen. 'Ik kan het niet zeggen als ZIJ hier zijn.' Met haar hoofd wijst ze naar de kant van One Direction.'Oh..' mompel ik. Ze zet weer een brede lach op en trakt mee aan mijn arm, tot aan de andere kant van de zaal. Over haar schouder zie ik Harry nieuwsgierig kijken, maar Louis leidt hem gelijk weer af. 'Oke, ik luister.' zeg ik, terwijl ik me weer tot Lisanne wend.
'Het is geniaal, we gaan een cover doen van One Direction. Zo kan je je wraak nog leuker maken. We gaan gewoon een lied van hun zingen, en laten zien dat wij het beter kunnen. Maar dan moet je natuurlijk wel de goede doen. Zoals Tell me a lie, of Taken, of I want.' Ze ratelt maar door.
'Het IS een geniaal idee!' roep ik. En net iets te hard. Want de hele zaal is stil en kijkt onze kant op. Inclusief Harry. Maar hij mag het horen. 'Lisanne, je bent geniaal!'
Dus, ik zit met een dilemma. Welk liedje gaan ze zingen? Tell me a lie, Taken of I want.
Ik ga ofcourse de tekst nog wel een beetje aanpassen
So make ur choice ! <3
Reageer (11)
Tell me a lie
1 decennium geleden