Foto bij (27)~

'I don't give a fuck.' zeiden TOm en ik in koor. Ik glimlachte.
'Dus dat gaat wel nog?' vroeg Andy gespeeld verbaast. Bill grijnsde.
'Dom doen en lachen gaat altijd voor die twee.' zei Bill lachend. Hij keek op toen hij een hand op zijn schouder opmerkte. hij draaide zich een beetje zodat iedereen Georg kon zien.
'We vertrekken.' was ik de enige die opmerkte dat hij het bijna express in het Duits mompelde zodat Andy hem gewoon raar aankeek. Bill vertaalde, ANdy glimlachte kortaf naar Georg -"Cool, dude.. act like a noobcake"- en vertrok. Bill zuchtte even.
'Ik heb zo het gevoel dat iemand het niet helemaal naar zijn zin heeft met onze nieuwe vriendjes.' mompelde Bill, terwijl hij subtiel achteruit liep en Georg doorliet zodat die de kamer in kon. Gevaarlijke zet, Bill...
Georg stond tegen de muur naast de deur geleund, Tom lag nog steeds op de grond, te kijken naar wat er gebeurde. Zelf toen Georg en ik hem aanstaarden, bleef hij ons verbaast aankijken. Ik zuchtte.
Bill deed zijn best om de situatie te redden door de kamer half in te stormen, tom bij zijn vlechtjes te pakken -zijn arm had genoeg kunnen helpen, maar Bill gedroeg zich soms nogal Dramaqueen achtig- en een poging te doen om hem de kamer uit te slepen. Uiteindelijk snapte mijn dombo broertje het ook.
'Oh, het is de bedoeling dat ik weg ga, niet?' vroeg hij met rooie kaken.
'Ja, ga jij het maar met jou vriendin goedmaken. Ze vond je gespreksonderwerp met .. a.. dingetje niet zo leuk, denk ik.' zei Bill. 'Ashley.' zei ik kortaf. Bill knikte glimlachend naar mij en trok Tom mee.
'Dan kan ik mijn vriendin een beetje bellen, vóór ik ook problemen heb, want dat zou ik behoorlijk irritant vinden.' zei hij klagerig, waarna hij de deur voorzichtigjes sloot en "Niet te luid! EN onthoud dat het mijn bed is!' riep voor hij naar beneden ging om bij de rest te gaan zitten.

Reageer (7)

  • gothicpop

    ja georg ga jij nu maar even praten met je vriendin(N)

    1 decennium geleden
  • Bjorn_Ironside

    xDverder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen