Foto bij I'm model, youre my love -Jackson Rathbone- 5

Deel 5 =)

Hope you like it!

Als ik de deur opendoe staat hij daar. Damn, hij is sexy. Ik weet wel dat ik van Natasha geen vriend mag hebben maar flirten mag toch wel?

Kom maar verder hoor! Ik laat je hier heus niet staa. Dat zou gewoon onbeschoft zijn.

Hij lacht een keer. Oh dat is zo cute ^^. Hij heeft geen vriendin. Welk meisje wil hem nou niet hebben?
Of vind hij niemand goed genoeg voor hem? Nee, volgens mij is hij niet zo grof hoor.
Hij gaat op mijn bed zitten en ik ga langs hem zitten.

Hey, het is wel toeval he dat we in hetzelfde hotel slapen. Ik bedoel, hoe vaak komt dat voor denk je Delf? Zo mag ik je toch noemen he? Of ben ik geen vriend? (A)

Ja tuurlijk mag je me zo noemen. En het is inderdaad wel toeval. Maar ja, ik vind het niet zo een erg toeval hoor xD.

OH wow... zei ik dat nu net hardop? Delf! Je kunt dus ook echt niks meer geheim houden he.
Gelukkig kijkt hij mij eens lief aan en praat dan over de modeshow.
Hij vond mij de beste (A). Das lekker pech voor zijn vrouwelijke aanbidders :P.

-Jackson pov.-

Ik zit langs haar op haar bed. Ze lacht zo schattig. Ik verdrink gewoon in haar mooie ogen.
Nog nooit heb ik zo een mooi en lief meisje gezien! Ik hoor toch vaak dat modellen nogal een grote eigendunk hebben.
Zij niet en dat is net zo leuk aan haar ^^.

Delfie: Is het leuk? Ik bedoel... Acteur zijn?

Euhm, ja meestal wel behalve dat ik bijna geen privacy heb.

Daar zitten we nog lang. Tot ik zonder dat ik het besef mijn hoofd naar haar toebuig...

Next?

Reageer (4)

  • xMurderface

    Hij gaat aan haar oor likke :']
    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    JE MOET GEWOON VERDER MET JE VERHAAL HET MOET MIJN LEVEN HANGT ER GEWOON VANAF (lol)(Grapje DUH) SNEL VERDER (K)

    1 decennium geleden
  • Fennec

    ^^ik wil meer!

    1 decennium geleden
  • SanneCullen

    ....
    waarom niet verder? :S
    ik hoop dat je snel verder gaat!
    (doeg)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen