Dream 6.
Ik smeerde een broodje voor mezelf en ging aan tafel zitten. Het was zondag dus mijn ouders lagen nog in bed. Ik had afgesproken met Hayette, Marcha, Jana, Dorinde en Anouk dat we wat eerder zouden komen. Ik liep even naar de buitendeur en opende die. De zon scheen naar binnen. Ik liep weer terug en ging op de bank zitten. Ik zette de tv aan en keek naar het nieuws. Plots kwam er een kitten naar binnen lopen. Ik keek met open ogen hoe het katje naar binnen liep en stopte voor mijn voeten. Ik tilde het katje op en zette het op mijn schoot. Het had geen halsband om dus waarschijnlijk was het een zwerfkat. Een tijdje later kwamen mijn ouders binnen. Het was al bijna tijd om te gaan. Mijn ouders keken verbaast naar het katje. “Pap, mam, dit zwerkatje kwam net binnenlopen. Mag ik hem houden?” ik keek mijn ouders met mijn liefste glimlach aan. Mijn moeder schudde haar hoofd. “Nee Sacha, je kan er niet voor zorgen. Bovendien ben ik allergisch voor katten. Weg met dat beest!” Ik hield het beestje omhoog en trok een zielig gezicht. “Maar Mam, kijk dan hoe lief!” smeekte ik haar. Ze bleef haar hoofd schudden. “Nee is nee, het spijt me Sacha.” Ik stond boos op en zette het katje op mijn arm. Ik zuchtte. “Goed, ik breng hem wel weg. En ik ga direct door.” Ik kustte mijn ouders gedag en met mijn rugzak en gitaar ging ik weg.
Reageer (1)
Hahaha leuk !!
1 decennium geleden