Foto bij episode 5: Missing that one person!

plaatje hierboven is Ichinose in voetbalkleding van zijn school in VS

dit hoofdstuk (en vanaf nu) is het 3 weken later dus na Ichinose's vertrek naar japan.raimon heeft rond deze tijd de ff(footbal frontier) gewonnen

3 weken later

De leraar deelde snel zijn wiskunde so's uit voordat de bel ging.Mark had een 6,8 en deed zijn so in zijn tas.Hij liep naar buiten gevolgt door Dylan die zijn so in zijn tas had gepropt.Ze zon scheen en het was lekker weer.Mark droeg een korte mouw overhemd en een lange jeans.Dylan daarin tegen droeg zijn vest open,had er een zwart hemd onder en droeg een korte sport broek.Mark en Dylan hadden besloten omeen dag niet te gaan trainen en liepen direct het schoolplein af.Dat hadden ze besloten omdat ze elke dag bezig waren geweest met Unicorn boost,het lukte maar niet om de hissatsu compleet te maken.Een dag vrij zou hun hoofd even leeg kunnen maken en de volgende dag zou het vast beter gaan.Mark en Dylan liepen over de boulevard.Links waren allemaal kleine winkeltjes en recht was een klein kanaal.
'Je hebt nu al 2 onvoldoendes gehaald voor wiskunde.Hoe komt dat?' Vroeg Mark.
'Kazuya hielp me altijd met wiskunde.Maar ja,dat gaat nu moeilijk.' Antwoorde Dylan en keek naar de grond.
'In de zomer vakantie komt hij vast wel langs.' Zei Mark om zijn vriend op te beuren.Dylan vond het vreselijk dat Kazuya er niet meer was.Op dat moment kon Dylan het even niet meer hebben.
'Ik ben het zat!' RIep Dylan uit en smeet zijn voetbal op de grond.
'Waarom moest hij nou weggaan? Is het hier niet goed genoeg?' Riep Dylan gefrustreerd en trapte tegen de bal die over de boulevard schoot.
'Dylan rustig maar...' Probeerde Mark maar het had geen zin.
'Hoe moeten we unicorn boost nou compleet maken als hij er niet is.In twee dagen kwamen we zo ver en nu,zonder hem,doen we er eeuwen over!' Brulde Dylan,gooide zijn school tas af en sprong in het water.Toen Dylan boven kwam keek hij naar Mark.
'Wauw dit is echt lekker.' Zei Dylan grijnsend.
'Ben je afgekoeld?' Vroeg Mark en schudde glimlachend zijn hoofd.
Dylan strekte zijn hand uit en Mark trok Dylan uit het water.
'Mijn huis is niet ver,daar kan je je afdrogen.' Zei Mark en drukte Dylans bril aan die scheef zakte van het water.
Bij Mark thuis
Mark en Dylan zaten op Mark's kamer.Dylan's vest ging uit het raam te drogen terwijl Mark Dylan's haar droogde.


Dylan pakte de afstandbediening en deed Marks tv aan.Een oefenwedstrijd van america-italie was bezig.
'Pass pass pass!' Riep Mark over Dylans schouder.
'Schiet dan schiet!' Riep Dylan maar het schot ging mis. 'Andere hoek lul dat weet ik zelfs!'
Opeens flitste het beeld weg en kwam er sneeuw.
'He? Wat is...' Mark stond op en deed 2 passen naar de tv toen die weer beeld liet zien.
Noodmelding vanuit Japan!Het is hier net een oorlogsgebied.Middelbare scholen worden vernietigd en de voetbalteams vermorseld!Er valt niets te doen aan deze...deze...Aliens!!!

daar zit je dan,in amerika,terwijl japan wordt aangevallen,en je vriend naar zit.Wat nu?

Reageer (1)

  • Pkmnfan

    Er ging iets mis met me vorige reactieD:
    nou bij deze:

    SNEL VERDER ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen