1Dforlife is zeer lief voor mij ;) dus als jullie allemaal haar story willen lezen (A)
xx

Samen met mijn band loop ik naar de zaal met het podium. Vandaag zouden we het nieuwe thema voor de volgende battle te horen krijgen. En ik hoop zo op iets goeds. We gaan zitten en wachten tot Pure en Rose komen. Ik tuur de zaal rond. Alleen Charissa's band is er nog maar en nog een band die aan klassieke muziek doet. Ze waren niet bepaald populair. Ze waren dan ook als laatste geëindigt. Ze zaten er echter niet mee.
Dan kommen The Bandits binnen. Michael gluurt naar Charissa en April duwt hem onze kant op. 'Ook goedemorgen, Michael.' lachen we. Hij kijkt even betrapt en lacht dan.
Dan komt de rest van de bands binnen, en als laatste One Direction, Harry loopt naar de andere kant. Of nouja, hij doet een poging, sinds de rest onze kant oploopt. Dus hij sjokt er maar achteraan. 'Gutenmorgen!' roept Louis, niet op zn beste duits. 'Morgen Louis!' roep ik terug. Als ik naar mijn band kijk zie ik dat Bobsle's ogen gesloten zijn. Snel stoot ik hem aan. 'Bobsle, wakker worden, slaapkop!' 'Huh, ja, straks...' mompelt hij slaperig. 'Gaat je niet lukken, Demi. Geloof me, ik ben ervaren.' waarschuwt Jake me lachend. 'Misschien kan Zayn erbij gaan liggen!' lacht Niall, terwijl Zayn hem boos aankijkt.
Als iedereen zit, komen Pure en Rose tevoorschijn. 'Welkom!' roepen ze. Iedereen juicht, gewoon omdat dat leuk is. 'En dan is het nu tijd om het thema voor de volgende keer bekend te maken.' Opeens gaan alle lichten uit, en verschijnt er een beeld op het podium. Covers. Staat erop. Covers? Wat moeten we daar nu mee?
'Het is de bedoeling dat jullie allemaal een lied kiezen en jullie eigen maken. Klinkt simpel, maar moeilijker dan je zou denken. Dus nu weg wezen jullie! En ga aan de slag, tot over twee weken!'

Reageer (4)

  • SCORPlO

    new abo (;

    1 decennium geleden
  • BiscuitPants

    Die gast die niall doet hé..
    Mag best zijn haar blond verven :$

    Hey baby,
    do you wanna eat a Cookie with me? :Y)

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • skipAbeat

    http://www.youtube.com/watch?v=t7CHfqg0wd8 gebruik deze cover xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen