Foto bij Dream 2.

Na 2x overstappen was ik er dan eindelijk. Ik haalde mijn oortjes uit mijn oren en stopte ze in mijn tas. Mijn gitaartas sloeg ik over mijn schouder en ik liep de trein uit. Er stond al een hele groep meisjes voor het station dus ik besloot erbij te gaan staan. Nu moest ik alleen de andere nog vinden. Ik keek zoekend om me heen. Ik had wel foto’s gezien, maar toch bleef het moeilijk. Plots zag ik een meisje staan, ze stond ook alleen en leek op één van de meisjes van de foto. Ik liep voorzichtig naar haar toe. “Euhm..sorry, ben jij misschien Anouk?” vroeg ik zachtjes en ik keek haar aan. “Ja! En ben jij dan Sacha?” Ik knikte en gaf haar een knuffel. “Gelukkig heb ik eindelijk iemand gevonden. Het is zo moeilijk om jullie te vinden in deze drukte!” Ik knikte om aan te geven dat ik het begreep. Ik voelde een tik op mijn schouder en Anouk en ik draaiden ons tegelijk om. Er stonden twee meisjes voor ons. “Heey, jullie zijn vast Sacha en Anouk, ik ben Hayette.” Zei het ene meisje en ze gaf me een hand en een knuffel. “Ik ben Jana.” Zei het andere meisje en ook zij gaf me een hand en een knuffel. Anouk en ik stelden ons voor. “Halloooo!” hoorde ik iemand achter me. Ik draaide me om. “Haai, ik ben Marcha, en jij bent Sacha, dat kan ik zien.” Ik glimlachte naar haar en gaf haar een hand en een knuffel. Ze droeg een hele grote rugzak waardoor ze een gebogen rug had. Het zag er erg grappig uit. “Dat klopt!” zei ik om haar antwoord te bevestigen. “En jij bent Jana, jij Hayette en jij Anouk!” zei ze opgewekt en ze wees iedereen aan. “En waar is Dorinde?” Iedereen haalde zijn schouders op en plots kwam er een meisje aangerend. “Mygod wat ben ik blij om jullie te zien!” schreeuwde ze bijna uit. Ik begon te lachen. “Haai, ik ben Sacha.” Zei ik nadat ik haar een hand en een knuffel gaf. Iedereen stelde zich aan haar voor. “Owja! Bijna vergeten!” zei Hayette en ze haalde een stapel zwarte hoodie’s uit haar tas. Ze gaf iedereen een eigen hoodie en snel trok ik hem over mijn hoofd. Ons logo stond op de voorkant en onze bijnamen op de achterkant. Het zag er echt vet uit. Blij draaide ik een rondje. “Cool je hebt een gitaar mee!”

Reageer (1)

  • PaulMeMaybe

    Oh my god, dit zou zo echt kunnen zijn ;d x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen