Foto bij Marriage 11.

Zayn Malik.
Met Thea in mijn armen kijkend naar de sterren denk ik na. Waarom doe ik dit? Waarom zit ik nu op dit moment met Thea op de bank naar de sterren te kijken? Omdat ze heel mooi is, een prachtige glimlach heeft en ze me altijd aan het lachen maakt. Vanzelf begin ik alweer te glimlachen. Ja, Thea is geweldig. Ik kijk naar haar, ze kijkt als een klein meisje die net een ijsje heeft gekregen naar de sterren. Haar ogen twinkelen. Ik zie een vallende ster. Dit is mijn moment, ik kruis mijn vinger en wens dat Thea me ooit zou zien staan. Maar eigenlijk kan ik dat niet wensen. Mijn beste vriend gaat met haar trouwen dat kan ik hem niet aandoen. Ik slaak een zucht en kijk weer naar haar. Ze merkt het en kijkt me terug aan.
"Wat is er," vraagt ze. "heb ik iets in mijn gezicht?" ze raakt haar gezicht geschrokken aan en trekt een gek gezicht. Ik schud mijn hoofd en glimlach.
"Je gezicht is prachtig" ze bloost lichtjes door mijn compliment en draait zich om.
"Zayn ik moet gaan," ze wilt opstaan maar ik hou haar tegen.
"Waarom blijf je niet?" vraag ik haar sipjes. Natuurlijk weet ik het al. Ze wil niet dat Jordan ons samen ziet. Voordat ze wilt antwoorden zeg ik: "Laat maar," glimlach ik. Ze knikt en loopt weg. Waarom deed ik dat? Ik sta op en loop weer naar binnen.

--
SORRY DAT IK ZO LANG NIET MEER HEB GESCHREVEN. Het spijt me echt. En guys, ik heb een nieuwe story! Maybe you'll like it? Zarry

Reageer (2)

  • Tuena

    Wow, snel verder x

    1 decennium geleden
  • Ampitrite

    mooi ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen