Met een geschrokken gezicht kijk ik naar de klok die ineens stil staat.

Met het overgelopen glas energiedrank in mijn handen kijk ik op mijn mobiel waar ook de tijd op stil staat. De radio springt plots op hard volume aan. Geschrokken gil ik en laat het glas vallen. De deur gaat met een zwaai open en Hidan en Nagato-sensei rennen naar binnen. Allebei kijken ze naar de smerige vloer en dan naar mij. Nagato trekt de stekker uit het stopcontact aangezien de radio anders niet uit wil en Hidan probeert me kalm te krijgen. 'Wat is er aan de hand?' Vraagt Nagato-sensei als ik weer een beetje kalm ben en niet meer tril. 'Ik..ik voelde me raar van binnen, heel leeg als of iets me verliet..Toen ik op keek stond de tijd stil. En plots sprong de radio aan!' Zeg ik met wijde ogen terwijl ik terug denk. Ik kon me niet bedenken wat er nu aan me zou missen maar het maakte me wel in de war. 'Nou, weet je wat.Het lijkt me beter als ik je nu naar huis breng, dan ga je thuis fijn naar bed. Dan ben je morgen weer fit. Als je thuis komt doe je niks voor school. Ik regel wel wat.' Zegt Nagato terwijl hij zijn hand op mijn hoofd neer legt. Ik knik en wend mijn blik af. Iets was niet goed. 'Kom, pak je spullen dan breng ik je naar huis.' Ik knik en kijk op. Hidan geeft me een geruststellende glimlach en knikt instemmend met Nagato. 'Ga fijn naar huis, en rust uit.' Zegt hij en legt zijn arm eventjes over mijn schouders heen. 'Ik ruim dit wel even op.' Voegt hij erna aan toe. Nagato knikt naar Hidan en loopt de kamer alvast uit. Ik kijk op naar Hidan en zeg hem zachtjes gedag en waarschijnlijk tot morgen. Hij knikt en gaat opzoek naar handveger en blik.

Eenmaal in de auto en dichter bij huis komend, komt er een steeds grotere brok in mijn maag...

Reageer (2)

  • Poochyena

    snel verder
    plzzzzzzzzzzz

    1 decennium geleden
  • animevampire

    wats gonnah happen?

    your evil (duivel)

    waarom moet je altijd bij de goeie stukken stoppen?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen