Foto bij 11. going home

Alice, Emmett, Edward.' zei hij 'Jullie moeten gaan, Diana heeft rust nodig' zijn honingzoete stem was het enige dat ik hoorde, ik kon zelfs de vrolijke Alice niet meer horen roepen.
De dokter keek mij aan en glimlachte, even dacht ik dat ik ging smelten...

Diezelfe avond nog.
Ik verveelde mij weer voor dood. De bezoek uren waren voorbij en ik had mijn gsm niet bij.
Ik had een idee: beneden op het gelijkvloers was er een winkeltje met mooie spulletjes. Maar het was gesloten. Ahja, geen probleem. Dan breken we gewoon in ^^
Ik had mijn kleertjes aangedaan.
Ik wou de deurklink grijpen toen de deur net openzwaaide. Nu kon ik wel door de grond zakken.
Het was Carlisle. Hij keek mij aan.
'Gaan we ergens heen?' vroeg hij met een vragende blik.
Ik begon te blozen.
Carlisle schudde zijn. hoofd 'Wat moeten we toch met je?'
ik werd nu nog roder.
'ik weet hoe ik je in het oog kan houden en hoe ik je optimaal kan verzorgen' zei hij met een scheve glimlach.
Ik keek hem raar aan. Wat bedoelde hij toch?
'jij komt met mij mee naar huis, ik zal je daar verzorgen en je medicijnen geven en ondertussen kan ik je in het oog houden' hij glimlachtte.
Mijn mond viel open van verbazing. Dit kon niet. Dit MOEST een droom zijn.
Ik schudde mijn hoofd om uit deze coma te raken en keek in de dokter zijn prachtige gouden ogen.
Carlisle keek mij aan.
'wel? Wat denk je ervan' vroeg hij.
'ik wel ok' antwoorde ik, mijn haar hing voor mijn gezicht, ik probeerde te verbergen dat ik zo bloosde.
'ok dan' zei hij en sloegg zijn handen in elkaar 'neem maar je gerief, ik ben je zus wel om dit te melden'. 'mag ze ook meekomen?' vroeg ik nogal verlegen. 'tuurlijk' zei hij en draaide zich om 'ik ben beneden aan de deur met mijn auto, tot zo' zei hij vrolijk en wandelde weg. Zo had ik de dokter nog nooit gezien.
Ahja,
maakt niet uit,
ik mag toch lekker bij hem gaan wonen. :D
ik was door het dolle heen.
Binnen de 5 minuten zat ik al IN de auto en reden we richting het grote huis.

ik heb een paar vraagjes:
1. vinden jullie dat ik nog wat kan veranderen aan de manier waarop ik schrijf ofzo?
2. gaan jullie ook mijn ander storie lezen
en
3.gaan jullie hele lieve en vele reacties zetten?(A)
<3

Reageer (4)

  • Wilson

    Super verhaal! (hoera)

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    GEWOON ECHT SEXY VERHAAL HEEL HEEL HEEL HEEL HEEL HEEL HEEL HEEL HEEL HEEL HEEL SNEL VERDER JIJ (K)

    1 decennium geleden
  • faithXjasper

    1.ge schrijft goe
    2.ik lees uwen andere story al
    3.ik zal proberen ma kan niets belove (A)
    verder!!!!

    1 decennium geleden
  • Liesjje

    1. vinden jullie dat ik nog wat kan veranderen aan de manier waarop ik schrijf ofzo? Neej vind ik niet! t is jouw schrijfwijze en t is perfect zo!
    2. gaan jullie ook mijn ander storie lezen
    en
    Misschien.. lees momenteel echt 40 stories ofzoow..
    3.gaan jullie hele lieve en vele reacties zetten? TUURLIJK!!! T is echt een super verhaal!!! k denk alleen dat 16 en 30 nogal een groot verschil is :P als carlisle hier ook 30 is :P maar verder is t echt een leuek story!!!
    snel verder schrijven!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen