Foto bij 5. Lize

hey
sorry voor het lange wachten.
het wordt een beetje saai
heeft iemand ideetjes om het vervolg leuker te maken?

We lopen nog een paar straten door en we komen in de winkelstraat. Ik loop voorbij een winkel en ik kijk naar de etalage. Mijn mond valt open en ik blijf staan. ‘zien jullie die kleren?’ ‘ja wat is daar aan?’ ‘ik denk dat ik ze ga passen. Komen jullie mee?’ we lopen naar binnen en als we naar het rek lopen zie ik rokjes,topjes, jurkjes en broeken e in 5 verschillende kleuren hangen. ‘meiden ik denk dat we weten wat we straks aandoen. ‘ zeg ik terwijl ik naar de kleuren wijs. Iedereen neemt een verschillende kleur en we gaan passen. Na lang zagen van Claire nemen we allemaal een jurk .De jurk past aan iedereen supergoed , maar bij mij twijfel ik. Lotte komt naar me toe en fluistert in mijn oor:’het staat je fantastisch, twijfel niet altijd aan jezelf.’ Na deze woorden draai ik me om en ga weer naar het pashokje waar ik me weer omkleed. Nadat we betaald hebben lopen we naar een schoenenwinkel waar we bijpassende schoenen kopen bij de jurk. Alweer hetzelfde model maar in verschillende kleuren. Eindelijk vertrekken we naar huis en bestellen we pizza. Nadat de heerlijke pizza op is kleden we ons om en doe mijn haar in een losse dot. Bij Lotte maak ik 3 vlechten die ik dan nog eens samenvlecht. Nadat we allemaal klaar zijn vertrekken we naar starbuks. We zijn 5 minuten te vroeg (alweer) maar de jongens zitten er al. We lopen naar ze toe en gaan bij hun zitten. ‘wat gaan we doen?’ vraag ik aan niemand in het bijzonder. ‘naar een discotheek?’ vraagt Niall. Iedereen stemt in dus staan we op en lopen naar de dichtstbijzijnde discotheek. Ik bestel een cola en ga op een barkruk zitten toekijken hoe de rest danst. Na een tijdje sta ik op en ga meedansen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen