'Welkom kandidaten we zijn op de helft van ons avontuur in Disneyland Paris. De kans op 1 miljoen was aan het begin van de strijd 10% nu is het verdubbeld naar 20%. Welke 4 van jullie vergroten die kans weer naar 25% dat zien we nu. Welkom in Fantasyland, het land van de fantasie hier komen de sprookjes echt tot leven. In de attractie It's a Small World liggen heel veel landen de wereld bewoond met poppen nu is het jullie taak om mensen uit 5 verschillende landen die attractie in te krijgen met op de achtergrond het land waar ze vandaan komen. Dit zijn de 5 landen waar ze vandaan moeten komen: Nederland, Groot-Brittanie, Frankrijk, Italie, Zweden. De 3 mensen die als eerste 5 personen hebben met de goede achtergrond gaan door naar aflevering 6 succes'.

Sofia ging op de plek waar ze stonden meteen mensen zoeken. Terwijl Pieter en Fleur richting de attractie gingen. Irena liep ook naar de attractie en ging slim mensen uit de wachtrij halen. Nahini stond bij de uitgang waar de mensen uit de bootjes kwamen. Irena had dus al snel iemand uit Frankrijk en Zweden, Fleur en Nahini hadden iemand uit Frankrijk. Pieter had een Brit en Sofia nog niemand. Sofia kwam tot de conclusie dat bij de attractie misschien slimmer was. Pieter liep naar het koffiekraampje tegenover de attractie waar het druk was en had al gauw een Nederlander en een Italiaan erbij nu alleen nog een Zweed en Fransoos. Sofia had nu haar achterstand ingehaald en een Franse en Brit bemachtigd. Pieter had nu ook een Franse plus een Zweed en mocht de attractie ingaan. Ze kwamen eerst bij Zweden dus had hij de Zweed op de foto, daarna Nederland maar hij had niet in de gaten dat hij Frankrijk voorbij vaarde hij was helaas net te laat. Even later had hij de Italiaan en Engelse ook op de foto. Hij liet iedereen behalve de Franse gaan en ging nog een rondje. Helaas had Fleur het wel in de gaten en was zij als eerste. Pieter had na nog een rondje wel alle 5 en was de derde persoon die in aflevering 7 zat.
Wie van de overgebleven 3 ging met hun mee.
Nahini en Irena ging beiden zowat tegelijkertijd in een boot helaas was Irena eerder en was zij als 3e door.

'Gefelicteerd Irena,Pieter-Bas en Fleur jullie zitten alle 3 in aflevering 7. Helaas voor Nahini en Sofia jullie zie ik morgen in de gevarenzone'.

Nahini zit voor de eerste keer in de gevarenzone hoe zal ze het volhouden en Sofia zit voor de 2e keer zal zij het weer overleven dat zie je in de volgende aflevering van Expeditie Disneyland

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen