Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 83

reacties?

Je had vorige week jou rapport gekregen wat echt super was. Vanaf nu was je eindelijk van school af, tenzij je verder zou gaan studeren maar daar had je geen zin in. Ondertussen was er al veel gebeurd. Jou broer was verhuisd, hij had een tof en groot appartement gevonden samen met zijn vriendin en jij woonde nog altijd bij Tom en de jongens. Jou ouders hadden een aantal keer geprobeerd om jou terug bij hun te krijgen maar zonder succes. Morgen was je jarig maar je had nog niets gepland, je twijfelde wat je wou gaan doen, je wou iets groots, iets tof maar je wou niet dat de jongens herkent zouden worden. De pers wist nog altijd niet dat Tom met jou samen was. Hij wou wachten tot je van school af was, want hij wou het jou niet te moeilijk maken. Sam had jou juist opgebeld om te vragen of je bij haar wou blijven logeren en wou gaan shoppen en natuurlijk sloeg je dat aanbod niet af. Annelies zou ook naar haar komen. Je kleedde je snel aan en stak een paar spullen weg. De jongens waren naar de studio dus die zouden laat thuis komen. Je schreef een briefje en vertrok toen met je fiets naar het huis van Sam. Na een kwartier kwam je aan bij Sam en zette jou fiets in de schuur. Je belde vervolgens aan en Sam deed open. Je zag Annelies ook al staan en jullie vertrokken direct naar de bushalte. Jullie zagen de bus in de verte aankomen en liepen snel door naar de bushalte. Jullie kwamen op tijd aan en stapten op de bus. Jullie gingen ergens vanachter zitten en je zag Sam jou aankijken. Sam: jou laatste dag 17. jij: eindelijk 18 dan! Je zag de rest jou aankijken en jullie schoten in de lach. Sam: Demi? jij: dat ben ik. Sam: wanneer begint die wedstrijd? Je keek haar met grote ogen aan. jij: dat was ik helemaal vergeten! Over 3 dagen al?! Annelies: rustig Demi, je bent hier echt goed in. Sam: inderdaad, het zal je wel lukken.

Reageer (2)

  • KiliXxEagle

    Nice ^^ Snel verder bitte! <33

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen