Foto bij 03

moest gewoon mijn fantasie kwijt

Thijs Nieuwekerk

Ik liep weg van haar huis naar mijn fiets. Ik was helemaal aan het shaken. had ik dat nou wel moeten ddoen, die kus op haar wang. Misschien vidn ze me toch helemaal niet leuk. Had ik haar niet gewoon op haar mond moeten zoen. allemaal vragen spookte in mijn hoofd.Bij mijn fiest aangekomen stapte ik op mijn fiets nog steeds in de waan van al die vragen en de zoen. O wat vodn ik haar. Al vanaf de basisschool, en nooit heb ik het haar durven vertellen. Maar dit schooljaar zou ik het wel durven. Ze is tenslotte wel meegegaan naar het toernooi. Maar was dat niet gewoon als vrienden? Ik schrok want een man begon te schreeuwen:' kijk uit je doppen man!' shit, ik lette helemaal niet op. Straks kwam ik nog onder een auto terecht. De hele rit durfde ik niet meer op iets anders te letten dan het stoplicht en de mensen om me heen. Eenmaal thuis aangekomen keek mijnmoeder me raar aan. " Was bleef je zo lang.'' Ik was toch bij dat toernooi.' zei ik snel. " ja maar je bent zo lang weggebleven.' Oja , nou snap ik het. Ik had ze helemaal niet vertelt dat ik met iemand anders was.' De trein was wat later.' zei ik. ' Oh.' Was het enige wat ze zei. Shit straks heeft ze wat door. Dat moet ik helemaal niet hebben. Ik haal ook al zulke slechte cijfers de laatste tijd, doordat ik nergens anders aan kan denken. ' Ik ga me even opfrissen.' en ik liep snel naar boven.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen