Foto bij 0.2

heaaaihoi mensen,
ik heb dit hoofdstuk geschreven op de verjaardag van mijn nicht. misschien vraag je je af waarom? nou because i was bored. en mn nicht was de hele tijd met dr vriendje :P

laat me weten wat je er van vind.
xo

SHIT SHIT SHIT! wat heb ik gedaan? ik had niet gedacht dat hij op zou nemen. Wat moet ik nou zeggen? "Hallo? Kyra?!" "Heei Liam! Lang niet meer gesproken!" "Ja inderdaad vind het best jammer. Maar ik heb het zo druk gehad de laatste tijd. Maar hoe is het?" "Oh ja ik begrijp dat je het druk had! Hoop dat we weer vaker kunnen bellen of skypen ofzo. Maar met mij gaat het goed, Met jou?" Wat was ik nerveus! Ik had hem al super lang niet meer gesproken en wat moest ik nu zeggen? "Goed he. Maar waarom bel je eigenlijk?" Ik hoorde toch wel een beetje nieuwschierigheid in zijn warme stem. "Mag ik je niet even bellen zonder reden?" Ik hoorde hem zachtjes lachen. "Jawel dat mag zeker. Vind ik super leuk! Maar ik vroeg me het gewoon af." "Nou eigenlijk moet ik je wel wat vragen..." Het bleef even stil aan de andere kant van de lijn. "zeg op wat wil je vragen!" Ik zuchtte even. "Wat hebben jij en de jongens te doen op 26, 27 en 28 mei?" Ik hield mijn adem in laat ze please kunnen! ""Nou... we hebben op dat moment vakantie hoezo? Ik sprong letterlijk en figuurlijk een gat in de lucht. "Nou zouden jullie mee willen naar Pinkpop? Voor als je niet weet wat dat is het grootste muziek festival van Nederland." "Wacht ik wil wel. Maar ik zet je even op luidspreker kan je het even uitleggen aan de jongens..." Het was even stil. "Oké je kunt het vragen!" "Oké nou Heei jongens! Ik heb een vraag. Liam vond het goed nu jullie nog." Het was even stil maar toen hoorde ik zayn roepen "vraag nu gewoon!" Ik lachte even. "Nou zouden jullie met zijn vijven mee willen naar Pinkpop het grootste festival van Nederland? Met Sandra en ik trouwens." "Yeaaaaah sounds fun!" Oké de jongens vonden het dus goed. Ik keek naar Sandra en stak mijn duim op. "Dus dat betekend dat jullie mee gaan?" Ik kreeg een lach op mijn gezich van oor tot oor. "Ja tuurlijk! Ik spreek je er nog wel over!" Hoorde ik Liam zeggen tussen het geschreeuw van de jongens door. "Oké maar ik moet gaan." Ik vond het altijd jammer om op te hangen, ik kon altijd zo leuk met hem praten. "Oké babe, ik spreek je nog wel! doei" "Oké bel je morgen wel om wat af te spreken! Sms maar hoelaat! doei" En er werd opgehangen. Ik keek Sandra aan met alweer die lach van oor tot oor. "En en en? wat word het?" vroeg ze nieuwschierig en stond op van de bank. "ZE GAAN MEEEE!" riep ik zo hard als ik kon. Ze sprong op en rende naar me toe samen sprongen we heel even in het rond tot ik mijn IPhone zag oplichten. Een sms van Liam Heeii Babe, Je kan me morgen rond 5 bellen als dat uit komt. Heb er nu al zin in (: XO. Ik had nu geen zin om terug te smsen dat deed ik thuis wel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen