Foto bij 6. That's what friends are for

Omdat ik jullie niet in de war wil maken: In het verhaal wordt niet bekend hoe Jake aan haar nummer komt, omdat dat een beetje overbodig is. Maar: hij kan gewoon rond gevraagd hebben, aan mensen die wel haar nummer hadden (; Enjoy reading!

Delia ging in kleermakerszit op mijn bed zitten en sloot haar ogen.
"Pauline, jij wilde toch laatst naar een van die booksignings? Zijn die er nog binnenkort? En wat dacht je van een concert. En prijsvragen voor een meet & greet. Je kan ook post sturen naar hun famadres. Er is genoeg te doen.", zei ze simpel. Ik zuchtte, natuurlijk. Maar de kans om Louis te ontmoeten was nu net zo groot als voor elke andere fan. Het enige voordeel was, dat ik in London woonde. Deze stad werd nooit overgeslagen bij concerten of booksignings.
Pauline begon te tikken op haar laptop.
"We gaan een schema voor je maken.", zei ze bedenkelijk. Ik schudde lachend mijn hoofd.
"Jij geniet hier van.", merkte ik op. Er verscheen ook een glimlach op haar gezicht. Het klopte.
"Oké. Eerst gaan we alle tijdschriften waar One Direction instaat kopen. Misschien staan er daar wedstrijden in. Dan gaan we overmorgen spijbelen van school, zodat we goede plaatsen voor het concert krijgen in HMV Apollo. De kaartjes kunnen zomaar binnen een paar minuten uitverkocht zijn, daarom. Yes, ik ga naar One Direction!", zei ze met een hoog stemmetje. Ik moest toegeven dat ik Louis ook best wel op het podium wilde zien. Die "hip thrust"-move is best wel... sexy.
Jammer genoeg duurde het nog zo'n twee maanden voordat het concert zou plaatsvinden. En de kans was klein dat hij mij zou zien tussen al die gillende fans. Maar wie weet.
Pauline sprong van het bed af, waardoor Delia haar evenwicht verloor. Het zag er best wel komisch uit.
"Kom op, we gaan tijdschriften halen. Alleen ik wil de posters.", deelde Pauline mee. Delia rolde met haar ogen.
"Het gaat nu even niet om jouw obsessie. Sky moet Louis vinden. Ze heeft net Jake zo goed afgewezen en als ze snel met Louis gezien wordt, is het helemaal compleet.", zei ze voldaan.
Pauline keek haar verontwaardigd aan.
"Sorry, hoor."
"Ik bedoel het niet zo, en dat weet je." Delia gaf haar een knuffel en Pauline glimlachte alweer. Wat een gekke vriendinnen waren dat toch.

In de tijdschriften stond maar één prijsvraag voor een meet & greet, waar we gelijk een antwoord voor hadden opgestuurd. Verder was er op internet ook niet echt iets te vinden.

Pauline zat inmiddels alweer achter haar laptop op tumblr. Ik ging naast haar zitten en zag een filmpje van Louis. Ze klikte het aan. Het was een interview met een of ander tijdschrift. Het ging een beetje over hun album en hun aankomende tour, niet heel erg interessant. Louis leek zo anders op dit beeldscherm. Hij leek zo ver weg. Mijn ontmoeting met hem leek nu maar een droom.
"Heb je op het moment een vriendin?", vroeg de interviewster. Louis schudde zijn hoofd.
"Ik heb een heel leuk meisje ontmoet. Jammer genoeg heb ik tot nu toe nog niks van haar gehoord.", zei hij eerlijk.

Ik zag zijn gezicht betrekken.
Eerder had ik er nog niet aan gedacht hoe dit voor hem moest zijn. Ik vond het vreselijk dat ik hem niet kon bereiken en ik deed alles om weer met hem in contact te komen. Hij dacht echter misschien wel dat ik hem een verkeerd nummer had gegeven en helemaal niet met hem in contact wilde blijven.
En dat wilde ik wel.

.

SPOILER: Louis komt steeds meer dichterbij (:
Reacties maken mij blijjjj (dance)


.

Reageer (14)

  • Mistique

    Omg, ik kijk elke dag er na uit om jou story te lezen. Ik kom thuis en het eerste wat ik doe is op de iPad kijken of je wat hebt gepost. I think I'm in loveeee!

    xx

    1 decennium geleden
  • Mashaloves

    Snel verder ! <3

    1 decennium geleden
  • Nandootje

    Snel verdr ;D

    1 decennium geleden
  • nialldream

    omggg snel verderr <33.

    1 decennium geleden
  • Cherbear

    Aaaaaaw, snel snel verder! Ik ben verslaafd aan dit verhaal en ik voel me eigenlijk best rot dat ze elkaar 'kwijt' zijn.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen