Foto bij 5. Askboxes

Nu was ik al dagen bezig met zijn twitter vol te spammen, maar ik kreeg geen antwoord. Ook had ik geprobeerd mijn eigen mobiel te bellen, maar er was geen gehoor. Hij was gewoon niet gevonden en ik was hem kwijt.
Misschien moest ik maar eens gaan kijken op die tumbler site. Ik typte het in, maar kwam niet op de goede site. Hè? Oh, tumblr. Juist. Ook hierop maakte ik een account.
Na een paar uur begon ik het te snappen. Mooi, want Pauline was niet beschikbaar vandaag. Ze was samen met een vriendin. Delia wist volgens mij ook weinig over dit soort dingen. Wat dat betreft leken Delia en ik wèl op elkaar.

Ik koos de grootste One Direction related tumblr's uit en stuurde hen allen een bericht in hun Ask.

Hey, ik wil je om een gunst vragen.
Ik ben Sky, het meisje op die foto in de club met Louis.
Helaas is mijn telefoon gestolen en heb ik zijn nummer dus niet meer.
Zouden jij en je followers alsjeblieft op twitter een bericht naar Louis willen sturen, zodat hij het ziet? Mijn twitter is @Sky_Stephens. Heel erg bedankt! xxx


Het duurde niet lang voordat ik allemaal hatelijke berichten terug kreeg. Ik was fake en ze zouden het nooit voor me doen.
Oké, leuk, maar ik ben niet fake.
Nog een idee dat mislukt. Misschien wilde het lot toch niet dat ik met Louis uit zou gaan.

Ik had inmiddels een nieuwe sim-kaart in een oude nokia. Het was best een mooi ding, ik had hem een paar keer laten vallen en er was geen krasje te zien. Net toen ik hem uit mijn broekzak haalde, ging hij af.
"Hallo?"
"Hoi Sky. Luister eens, ik heb enorme spijt van laatst." Jake. Dit meende hij toch niet? Eerst mijn hart in duizend kleine stukjes scheuren en vervolgens spijt hebben.
"Sorry, maar ik hou ook niet meer van jou.", gebruikte ik zijn woorden.
"Nee, maar dat kan toch wel weer gebeuren? Laten we gewoon overnieuw beginnen. Bij het begin."
Ik schudde mijn hoofd, iets wat hij niet kon zien. Hufter.
"Laat me raden: Dat blonde trutje waar je mee uit wilde, gebruikte je alleen maar. En nu kom je terug bij mij. Ik heb nieuws voor je: Ik hoef je niet meer."
Adrenaline stroomde door mijn lichaam. Ik had zelfs nooit durven dromen dat ik ooit zoiets tegen een jongen zou zeggen.
"Sky, laat het me allemaal uitleggen...", bracht Jake wanhopig uit.
"Doei Jake!", zei ik vrolijk, waarna ik ophing. Met een glimlach op mijn gezicht sms'te ik snel naar Delia en Pauline.

Dames, ik heb
zonet Jake afgewezen.
Hij wilde me terug,
hahaha! xxx Sky


Nu moest ik alleen nog contact krijgen met Louis.



I would be so much happier with more comments (: Happyness = Inspiration = Chapter 6


(flower)

Reageer (13)

  • 160917

    Ze heeft een nieuwe nr en die sukkel weet hem?! Ö

    1 decennium geleden
  • Arianna

    haha! en terecht! tfoe! snel verder! x

    1 decennium geleden
  • Vivre

    Ze moet zn nummer wel weer krijgen :c

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen