4. @Louis_Tomlinson
Het eerst wat in me opkwam was Twitter. Snel maakte ik een account aan en ging ik wanhopig opzoek naar Louis' twitter. Mijn eerste keer op twitter, was geen succes. Waarom was ik zo onhandig met computers?
Ik besloot Pauline maar op te bellen en ze kwam naar me toe om me een snelcursus te geven.
@Louis_Tomlinson Louis, ik hoop dat je dit ziet. Het is Sky! Ik ben je nummer kwijt. 1
@Louis_Tomlinson Louis, ik hoop dat je dit ziet. Het is Sky! Ik ben je nummer kwijt. 2
@Louis_Tomlinson Louis, ik hoop dat je dit ziet. Het is Sky! Ik ben je nummer kwijt. 3
Enzovoort. Oké, dit was misschien een beetje wanhopig.
"En nu maar hopen dat hij het ziet en je followt, zodat je hem een direct message kunt sturen.", zei Pauline.
"Juist...", zei ik, zonder te begrijpen wat ze nou precies zei.
"Hij ziet het vast wel. Ik zal hem thuis ook nog even tweeten op mijn account. Weet je wat we nu kunnen doen? Laten we ondertussen samen fangirlen en filmpjes gaan kijken op youtube. Heb je eigenlijk al tumblr?", vroeg ze hyper.
"Pauline, ik ga hem dus echt niet stalken op youtube en tum- tumber, eh, wat?"
"Tumblr. Oké, één filmpje dan? Deze is echt zo grappig, je moet hem echt zien." En voordat ik haar kon tegenhouden had ze het al ingetypt bij youtube en het filmpje was begonnen.
Oké, dit was best wel grappig. Louis is schattig en grappig en knap en-
"Je moet wel begrijpen, dat fans je misschien niet leuk zullen vinden. Wij zijn namelijk meer voor de bromances. Larry bijvoorbeeld. Hoewel Zouis ook wel heel schattig is.", deelde Pauline mee.
Ik fronste mijn wenkbrauwen.
"Ik ben het even kwijt.", zei ik niet-begrijpend, "Sorry, maar ik ben geen superfan of zo."
"Superfan? Dat is zo'n dingetje op facebook waarop je ze ook kan volgen."
"Pauline!", zei ik beschuldigend.
"Wat?", vroeg ze lachend, "Ik moet toegeven dat ik dat expres deed."
Ik begon ook te lachen en stootte haar tegen haar schouder.
"Grappenmaker.", verzuchtte ik.
"Sky, je staat op tumblr. Sky, je staat op tumblr.", zei Pauline doordringend, toen ze op een of andere blauwkleurige site -tumblr- aan het kijken was.
"Waarom zeg je het twee keer?", vroeg ik droog.
"Kijk dan, hier. Oh my god, jullie zijn zo schattig!", ging ze gewoon enthousiast door.
Ik wierp een blik op het scherm en zag de foto's. Gelukkig kon je mijn rode hoofd niet zien.
Reageer (8)
Love it x
1 decennium geledenOh oke, toch twitter in je verhaal.
1 decennium geledenOooh ik hoop dat het goedkomt!
GO go go!
urgh, dom dom dom kind. waarom raak je dat nummer kwijt. ze moet verder zoeken en niet opgeven. naar de politie gaan. en Louis aandacht trekken. of ze moet via Liam gaan. hij reageert wel op zijn. tweets.
1 decennium geledenhahha oke dat was een een heeeel serieus stukje. maar ik ben nog maar net wakker oke. ;d
en nu snel verder! x