de politieagenten kwamen naar binnen.''dus wat we jou eigenlijk dan nog willen vertellen dat is dat jou ouders de lotto hebben gewonnen en hebben dan ook 10.000000000 euro gewonnen''.zei de agent.
''Ja dat weet ik mijn moeder heeft mij voor die on on ongeluk gebeld'' happerde ik.
''we hebben dus dan ook een onderzoek naar jou familie gedaan en blijkbaar heb je dan ook geen familie of inieder geval geen die we kunnen vinden''.Normaal gezien zou je naar de weeshuis moeten gaan maar omdat je volgende maand officieel 18 word moet je dat niet we zouden u voorstellen iets gaan doen dat misschien je een beetje afleid?
''toen stonden ze op en verlieten ze mijn huis.'' ik voelde me eenzaam hier helemaal alleen ik moest even weg even maar eventjes alles op een zij zetten het was al 11 uur s'avonds dat interesseert me niet ik ga naar lena zij moest me helpen.Net toen ik wou vertrekken zag ik iets glimmend op de tafel mijn moeders bankaart daar zat waarschijnlijk al het geld en nu ik die bankaart zag moest ik weer huilen en met die tranen verliet ik het huis ik kon niet stoppen met huilen maar ik liep door.Ik belde aan en zag lena die slapperig de deur open deed en toen ze me zag schrok ze,ze liet me naar binnen en ik huilde ik kon het niet stoppen toen ik een beetje gekalmeerd was begon ik aan mijn verhaal ''mijn moeder belde en ze vertelde mij dat we de lotto hebben gewonnen.....

Reageer (1)

  • OSnapItzMe

    Aaawh medelijden met dr :( Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen