ghihihi danku voor de lieve reactie!!! xx

Mia

''MAMA!!!'' waarom krijg ik nu geen anwoord? wat zou er kunnen gebeurt zijn? er spookten allemaal vragen door mijn hoofd,waar ik maar geen antwoord op kon krijgen.''OK Mia rustig er is niks aan de hand waarom zou er iets aan de hand zijn?''(ok voordeel ik praat niet meer tegen mij eigen in mij hoofd) ik begon ineens allemaal flashback's te krijgen[face=courier][/face]''kom Mia kom dan gaan we spelen in het park'' riep mijn buurmeisje veronica.We waren net op straat toen er een dronken menneer reed en veronica raakte ik huilde ik was ook maar 7 jaar ....
Ik veegde mijn tranen weg.Oppeens ging de bel ik stond op een deed de deur open er stond een man en een vrouw in zo'n politie uniform,dit kon niet veel goeds betekenen ''juffrouw Mia van der ven??''
''uhm ja'' antwoorde ik met een gebroken stem.
''we komen u het trieste nieuws meedelen dat u ouders en broer zijn verongelukt het spijt me'' zei de polietie agente.
dit kon niet,dit kon niet waar zijn.
''het spijt me voor dit triestige nieuws wel hebben we ook een ander soort nieuws, mogen we naar binnen komen om dit te vertellen.
'Ja natuurlijk'' antwoorde ik dan .

Reageer (1)

  • OSnapItzMe

    Omg :( That's soooo sad :( Weetje, onze directeur op school heet Van Der Ven :3 Maar ik mag hem niet :D Heel interessant, I KNOW! Le me already likes the story! Please snel verder :3 Omdat ik zo aardig ben? Not. :D Ga toch maar snel verder! (flower) xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen