Foto bij Battle 1.4

De jurk van Demi ^^
en het liedje van Circus is Circus van Britney Spears ;)
Sorry is een korte, en sorry dat het wat langer heeft geduurt dan beloofd !!

Zenuwachtig hup ik van mijn ene been naar mijn andere. Nog twee bands, dan zij wij. Ik haal diep adem. ik had nooit deze killerheels aan moeten doen, ik weet toch dat ik er niet op kan lopen. Nog één band. Ik baal best, want ze zijn allemaal zo goed. Er zijn allerlei stijlen, van rock tot klasssiek, en dan heb je nog Charissa's categorie. Geen idee welke stijl dat is, arogantie? Haar Girlband heet tenminste Circus. Net als hun eerste liedje.

'All eyes on me in the center of the ring just like a circus
When I crack that whip, everybody gon' trip just like a circus
Don't stand there watching me, follow me, show me what you can do
Everybody let go, we can make a dancefloor just like a circus'


Juist.
'Demi!' hoor ik iemand op de achtergrond roepen. 'Jake, laat me los, ik wil alleen met haar praten!' zegt hij weer. 'Elk woord dat je haar zegt is een woord teveel.' hoor ik Jake standvast zeggen. Ik zucht en loop naar ze toe, voordat Jake zijn hersens nog inslaat. Ik leg mijn hand op zijn schouder. 'Laat hem maar.' Jake laat hem gelijk lo en loopt naar Bobsle toe. 'Wat moet je?' vraag ik hem bot. Harry haalt diep adem. 'Geef me één kans, ik maak het goed. Alsjeblieft.' zijn ogen smeken me, maar ik kan nu niet meer terug. Dus ik grijns. 'Weetje Harry,' begin ik, en zijn ogen glimsteren bij het zeggen van zijn naam. 'ik heb het nummer speciaal voor jou geschreven.' Ik knipoog speels en draai me dan om, want Pure roept ons al om.
'En dan nu, de laatste band van de avond: Bitter Sweet Revenge!' het publiek gilt.
Ik kijk nog snel even over mijn schouder, en zie Harry daar verslagen staan. Dit is nog maar het begin.

Reageer (3)

  • AcceptYou

    Die jurk is te vet net als Demi...
    Ik krijg vanachter nachtmerrie van jou!!!

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Geeft niks!
    Love it!
    X

    1 decennium geleden
  • YourLittleEl

    ej niet té ea!!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen