Sarah Maartens
Leeftijd: 15
Broers/zussen:0
Ouders: niet gescheiden
Beste vriendin: Lisa Degroote
Extra: Sarah is meer dan verslaafd aan One Direction meer bepaald aan Niall.
Ze hoopt de lads ooit te ontmoeten

Lisa Degroote
Leeftijd: 15
Broers/zussen:0
Ouders:niet gescheiden
Beste vriendin: Sarah Maartens
Extra: Lisa is meer dan verslaafd aan one direction(net als Sarah) meer bepaald aan Liam

Sarah ging vroeg slapen want ze moest om 7u op school zijn, ze ging met haar klas op schoolreis naar Londen voor ze ging slapen controleerde ze nog eens haar valies zodat ze alles mee zou hebben. Zo ik heb alles, mama papa ik ga slapen "slaapwel lieverd" zei haar mama. Die nacht kon Sarah de slaap niet vatten morgen Londen met haar klas voor een hele week. De volgende dag stond ze klaar op school met haar valies ze was een beetje zenuwachtig en toen kwam Lisa haar beste vriendin aan, ze zei dag mama dag papa tot volgende week en ging naar de bus. Ze waren druk bezig aan het praten over hun boys die week waren ze ook in Londen :)...
heel de busrit luisterde ze naar muziek van 1D ze maakten testjes over hun en ga zo maar verder. Toen eindelijk was het zover ze kwamen aan in Londen. de leerkrachten riep de namen van de klas af zodat hij zeker was dat iedereen mee is. Iedereen is mee gelukkig maar en ze gingen naar het hotel. In het hotel aangekomen Sarah en Lisa jullie krijgen een kamer samen joepie riepen ze uit. In hun kamer aan gekomen checken ze de twitter van de boys. "OMG!" riep Lisa uit las ze het goed? Dat kan niet? Sarah kwam aan gelopen en vroeg "wat is er?" Lisa toonde het en Sarah begon heel te flippen. OMG OMG OMG.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen