Foto bij Fainted

Ik post om de week een nieuw hoofdstuk, dus elke zaterdag ^^ en ik zit met mijn Twin een story te schrijven, de story is echt super leuk !^^. Met Zoey en Chloe :)

Taemin pov.

Samen lopen ik en Zoey terug naar het appartementencomplex en we lopen hand in hand.
Ze had in eens geen zin meer om naar Chunji toe te gaan en ze besloot maar bij mij film te kijken. We komen aan bij mijn huis en lopen samen naar binnen toe, meteen naar mijn slaapkamer toe. Daar zit ik samen met Zoey op mijn kamer film te kijken, ik ga steeds dichter naar haar toe zonder dat ze het merkt. Zoey draait haar hoofd en kijkt mij aan en glimlacht. Ik wil haar zoenen, ze ziet er zo mooi uit, haar lippen zijn perfect, ook al zijn ze aangeraakt door Chunji. Ik doe mijn arm om Zoey heen, Zoey kijkt me vragend aan. Ik ga dichterbij met mijn hoofd en mijn lippen raken haar lippen, ze schrikt een beetje, maar ze begint terug te kussen als ik mijn lippen weggehaald heb. Ik kijk verbaasd haar aan en laat haar terugkussen. Ze kijkt me aan “ Taemin, ik vind je echt al jaren leuk..”ze bloost. Ik moet lachen. Ze wordt rood en kijkt weg “wat?”. Ik kijk naar haar “dan moet je eens weten wat ik voor jou voel” ik moet ook blozen. “Zoey, waarom kuste je me terug? Vind je het niet erg? Je hebt toch een vriendje?” ik kijk haar aan en ze knikt. “Mianhe Taemin..” ze kijkt omlaag.

~Een half jaar later~

Zoey pov.

We hadden onze comeback gemaakt en waren weer helemaal terug. Ik loop snel achter de andere leden aan naar het podium toe. Ik ga snel in mijn houding staan en wacht op de audio. Ik ben best zenuwachtig nu, tijdens onze debuutdagen hoefde ik nooit op hakken dansen en nu wel, ik ben bang dat ik val tijdens het dansen. Snel kijk ik nog op zij naar Sam die naast me staat en de andere kant op naar Nicole. Ik hoor de muziek starten en ik begin te dansen met Sam en Nicole en de jongens lopen op ons af, samen dans ik met Jason en dan begin ik mijn deel te zingen. Nadat iedereen hun deel gezongen had moet ik weer mijn deel zingen en moet ik eindigen met een lange noot, ik voel me al sinds een paar dagen niet lekker en weet niet wat ik moet doen, ik had stiekem al een paar keer met Taemin gezoend zonder dat Chunji het weet, ik weet niet voor wie ik moet kiezen. Ik begin al wat te stuntelen tijdens het dansen doordat ik teveel nadenk, aron kijkt naar me en seint met zijn ogen of het wel goed gaat en wilt mijn stuk overnemen, ik knik nee en begin aan de lange noot, tijdens de lange noot begin ik me raar te voelen en stop met de lange noot in eens en valt bewusteloos.

Taemin pov.

Ik had net onze optreden achter de rug en keek op de tv hoe Zoey het deed, ze hadden net een comeback een paar dagen geleden gehad en ze treden overal op, in elke show nu wel ongeveer. Ik kijk toe en ziet dat Zoey zich niet lekker begint te voelen. Al snel sta ik op en ren de kleedkamer uit naar backstage toe. Ik zie haar stoppen in haar noot en haar bewusteloos vallen. Ik ren snel het podium naar haar toe. Aron is bezig met haar wakker te maken, maar dat lukt niet. Ik til haar op en loopt met haar het podium af. Aron zegt snel in zijn microfoon dat er niks aan de hand is.

~Aantal uur later~

Zoey is naar het ziekenhuis gebracht, geen idee waarom, de EHBO mensen wouden dat graag. Ik zit samen met haar broer Aron in de slaapkamer van haar te wachten tot dat Zoey wakker wordt. Ik vraag me af waar Chunji is? Het is haar vriendje toch, dan moet die er toch bij zijn? Ik hoor zachtjes een beetje gemompel en kijkt naar Zoey die praat in haar slaap. Ik kijk naar Aron die op bed bij haar zit en haar hand vasthoudt. Zoey mompelt een beetje onduidelijk, maar dan hoor ik dat ze mijn naam zegt. Al snel sta ik op en loop naar haar toe en kijk naar haar. Ze mompelt nog een paar dingen. Als ik het goed hoor zegt ze I love you.
Samen met Aron word ik opgeschrikt door iemand die de deur opendoet. Het is Chunji, is die achterlijke kwal toch nog gekomen,,pff, ik mag hem nog steeds niet, ik doe wel aardig tegen hem, maar dat ik voor Zoey. De dokter komt binnenlopen en begint te vertellen of ze ook iets heeft opgelopen tijdens de val, bijvoorbeeld dat ze op haar hoofd gevallen is. Ik was heel snel weg met haar naar de EHBO toe, ik kijk naar mijn handen en ziet dat er bloed aanzit. De dokter begint te vertellen dat haar hoofd een harde klap heeft gemaakt toen ze op de grond viel en ze heeft er een wond zitten, maar verder heeft ze geen hersenschudding opgelopen. Ik ben blij dat het niks ergs is, ze moet alleen een paar dagen rust hebben. De dokter loopt weg en ik kijk weer naar Zoey. Chunji gaat bij haar op bed zitten en pakt haar hand vast, ik voel me jaloers worden en kijkt naar Chunji.

Reageer (2)

  • MIMIenPIP

    dit keer ben ik niet de eerste .....
    kut....
    mja....
    NIceee ^^
    snel verder ..
    taemin xD

    xx je twin ^^
    Saranghae <3

    1 decennium geleden
  • PrincessDidi

    omg D:
    verder <3 <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen