Ik hou gewoon van de naam 'Dream Corridor'. In principe is het gewoon de dimensie van de dromen.

De nacht viel over de vele werelden die samen deze dimensie vormen. Tien wezens vielen in slaap; Een vampier, een draak, een Ancient, een geest, een meermin, een Panthalassa, een elf, een shapeshifter, een demon en een profeet.

Zij waren degene die deze wereld moesten veranderen, de wezens die deze wereld zullen leiden, de wezens uitverkoren met de krachten van de elementen, ook als wisten ze het zelf nog niet. Een enkele man keek op hen neer vanuit zijn glazen bol. "Hoe kan een stelletje jonge wezens ooit tot leider verkozen worden? De wereld heeft maar één heerser nodig, en dat ben ik." De man had een brede grijns op zijn gezicht. "Lang zullen ze niet meer te leven hebben. Ik laat ze een droom zien die ze hun leven zal kosten..." Zijn bol begon op te lichten, feller en feller en feller, totdat het een bijna oogverblindend licht was. Dat licht reisde door de vele werelden, vond de wezens, splitste zich in tien bollen en daalde neer op ieder van hen. De bollen bleven hangen boven de hoofden van de wezens.
"Op dit moment bevinden ze zich al buiten de Dream Corridor. Nu hoef ik ze alleen nog maar mijn droom in te leiden."

De bollen van licht begonnen rood te worden. Plotseling braken de bollen licht, want twee van de wezens begonnen een fel licht uit te stralen. Terwijl de rest van de wezens door de kracht van het licht weer terug in de Dream Corridor geslingerd werden, bleven de wezens waar het licht straalde erbuiten. "Wat? Hoe- Hebben ze mijn vloek gebroken? Hoe is dat mogelijk? Ze zijn toch nog niet ontwaakt? Dat kan niet! Toch?
Ik zal ze persoonlijk bevechten; Ze zullen niet slagen... Heh heh heh."

Hij verdween in het duister, terwijl de Ancient en de meermin in een onrustige slaap vielen...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen