Foto bij 01

sorry ik ben een slechte schrijfster. moet gewoon mijn fantasieën even kwijt.

ik fiets naar het huis van mijn vriendje. hij woont ongeveer 15 minuten van me vandaan en is echt superlief. we zijn nog maar net bij elkaar, nog maar een maand. het begon allemaal zo: mijn vriendin had net een vriendje en ik was verliefd op de vriend van de vriend van mijn vriendin. ik was al verliefd op hem sinds groep 6. en toen out the middle of nowhere vroeg hij hoe het met me ging. we hadden de volgende dagen hele gesprekken op facebook en op school. en toen vroeg hij me of ik een keer mee wou gaan met zijn basketbal toernooi, gewoon om te kijken. ik zei natuurlijk ja en die zaterdag kwam hij me ophalen. we gingen samen met de trein en hij was met de fiets. ik mocht achterop zolang ik zijn spullen vasthield.dus daar gingen we dan. na een lang gesprek op de fiets kochten we onze kaartjes en gingen naar het juiste paron. we kochten wat lekkers en ging zitten en praatte verder. na een tijdje kwam de trein en gingen we zitten. ik had mijn ipod bij me en samen luisterde we naar mijn favo muziek. toen kwamen we aan. de hal waar hij het toernooi had was dichtbij dus we konden er lopend naartoe. toen we eenmaal aangekomen waren bij het toernooi ging hij zich omkleden en zocht ik alvast een plekje. daarna kwam hij eraan en ging alvast oefenen. ik keek dromerig voor me uit naar hem. o wat wou ik graag dat hij me vastpakte en zoende. ik zou niets liever willen. dan schiet ik op uit mijn gedachte. ' heej anna!' schreeuwt hij vanuit het veld. ' ja' schreeuw ik terug. hij wenkt dat ik moet komen. ik loop onzeker naar hem toe. als ik naast hem sta geeft hij me de bal en zegt dat ik moet gooien. ik sta te shaken op mijn benen en gooi natuurlijk er weer eens flink naast en gooi daar in tegen naar een jongen die in het publiek zit. hij pakt snel de bal en komt naar me toe. hij gaat achter me staan en pakt mijn handen past en legt ze op de bal. hij laat zien hoe het moet samen met mij. zo proberen we het een paar keer. ik kijk hem even aan en zwijmel helemaal weg. dan schiet ik weer op uit mijn gedachten en begin te blozen. hij kijkt me lachend aan. ' waar dacht je aan?' vroeg hij. ' o, niks hoor. gewoon iets wat ik nog moet doen, als ik thuis ben.' dan gaan we weer verder met gooien. daarna gaat de bel om te zeggen dat het toernooi verder gaat. ik ga weer zitten, super vrolijk, en kijk verder naar de wedstrijd. na een paar uur is het toernooi afgelopen en gaat hij zich omkleden. daarna stappen we in de trein en praatten we nog wat verder over hoe het toernooi is gegaan en legt hij me uit hoe het spel werkt. als hij me thuis heeft gebracht met de fiets, zet hij zijn fiets neer en loopt nog even met me mee naar de deur. ' nou uhm doei dan maar' stamel ik. ' uh ja i doei' en geeft me een kus op mijn wang. ik stamel nog wat alsof ik een idioot ben en zegt dan nog een keer doei. ' was gezellig' zegt hij nog maar ik heb het allemaal niet gehoord.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen