Untill I found you ||166|| Amynthas
Als iedereen het eten op heeft lopen we lachend door het winkelcentrum. Na alles wat er gebeurd is kan ik wel weer een beetje lol gebruiken. 'Toen ging Tom heel hard huilen' vertelt Bill lachend en allemaal schieten we weer in de lach behalve Tom. 'Schatje, ik wist niet dat jij huilde elke keer als spongebob op tv kwam' probeer ik zo serieus mogelijk te zeggen maar al snel barst ik weer in lachen uit en voor ik het doorheb begint Tom me te kietelen waardoor ik alleen maar harder lach.
Moe beland ik weer op de bank. 'Ik ben kapot' zucht Bill vermoeid en instemmend knik ik. Vergeleken met Bill en mij zijn de rest nog superdruk. 'Tommie' pruil ik als Tom zonder iets te zeggen richting de badkamer loopt. Lachend keert hij terug om en drukt een kort kusje op mijn lippen. 'Ik ben zo terug, ik ga even snel douchen' zegt hij en goedkeurent knik ik. Als Tom de badkamer in verdwijnt kijkt Bill me grijnzend aan. 'Moet je niet mee Amynthas?' vraagt hij lachend en blozend schud ik mijn hoofd. 'Moest jij niet mee met jouw vriendinnetje want volgensmij is zij zich nu aan het omkleden Billyboy' zeg ik lachend en meteen staat Bill op en springt naast me op de bank en begint me te kietelen waardoor ik het voor de tweede keer vandaag uitgier van het lachen. 'Doe je wel even rustig met mijn vriendje' Ik kijk Emelie lachend aan en knik dan. Niet veel later komt Tom ook aangelopen en kruip ik onder Bill vandaan en ren naar Tom toe die me meteen in zijn armen sluit. Deze jongen is echt perfect, gewoon zoals hij is. Ik druk mijn lippen op de zijne en niet veel later glijd zijn tong over mijn lippen. De oude Tom? Nee die is niet meer, deze Tom weet wat echte liefde is.
Er zijn nog geen reacties.