Foto bij Chapter 34

Sorry, dat het zo lang duurde maar ook dat het wat een korter hoofdstuk is. Ik kan jullie helaas niet beloven dat er nu snel een nieuw hoofdstuk volgt, maar ik doe het asap!

Die avond aten we met zijn allen aan tafel en werden er veel dingen besproken, zoveel mogelijk ging in het Engels. Chris klonk echt schattig als hij Engels praatte. De ouders van Chris vertelden dat ze er naar uit keken om mijn ouders ook te ontmoeten en dat ze binnenkort weer naar Nederland zouden komen.
“Je bent moe, hè?” vroeg Chris toen we van tafel waren. Ik knikte en Chris gaf me een kus op mijn voorhoofd.
“Is het erg als ik ga slapen?” vroeg ik.
“Tuurlijk niet! Het was een lange dag, logisch dat je wilt slapen… Ik blijf alleen nog heel even bij mijn ouders, vind je dat erg?”
“Nee, kun jij juist mooi even alleen met je ouders en zus zijn, vind je denk ik ook wel fijn,” antwoordde ik.
“Klopt, niet om jou hoor. Maar gewoon, ik heb ze een tijdje…” ik legde mijn vinger op zijn lippen.
“Je hoeft het niet uit te leggen, ik begrijp het heus wel daarom zeg ik het ook.”
“Fijn,” glimlachte Chris. Ik liep naar de woonkamer toe en zei iedereen gedag.
“Welterusten,” zei Louise in haar beste Nederlands. Ik lachte en zei: “lekker slapen.” Chris zei wat in het Deens tegen ze en liep toen met mij naar boven toe.
“Ik kom straks bij je liggen,” zei hij.
“Dan slaap ik al hoor,” antwoordde ik lachend.
“Nou en. Welterusten,” zei hij terwijl hij me in zijn armen nam en me een kus gaf.
“Welterusten,” antwoordde ik. Ik gaf hem nog één kus en toen ging Chris weer naar beneden, ik kleedde me om en ging in Chris zijn bed liggen. Jammer genoeg rook het helemaal niet naar Chris, omdat hij hier natuurlijk niet zo vaak sliep.
Ik voelde dat het bed bewoog en Chris erbij kroop, ik had geen zin om mijn ogen open te doen of iets te zeggen dus ik bleef bewegingsloos liggen. Ik voelde Chris zijn lippen op de mijne en deed toen toch mijn ogen open. Chris keek geschrokken.
“Sorry dat ik je wakker gemaakt heb,” fluisterde hij toen.
“Ik was al wakker hoor,” zei ik toen.
“Oh… kun je niet slapen?”
“Ja wel, maak je maar geen zorgen,” zei ik zacht.
“Gelukkig,” antwoordde hij en hij trok me tegen zich aan.
“Welterusten dan,” mompelde hij zacht.
“Slaap lekker.”

Ik werd wakker van mijn telefoon die trilde, ik keek wat het was en zag dat mijn ouders me belden. Shit, ja! Ik was vergeten te melden dat ik aangekomen was. Ik sprong uit bed en nam op, ik ging aan de andere kant van de kamer staan uit de hoop dat ik Chris niet wakker zou maken.
”Hee mam, sorry dat ik niet gebeld had, was het helemaal vergeten,” zei ik snel toen ik opnam.
“We maakten ons al zorgen, heb ik je wakker gebeld?” vroeg ze.
“Ja, eigenlijk wel, maar maakt niet uit.”
“Hoe is het daar? Heeft hij leuke ouders?”
“Ja, heel erg leuk. Ik ga vanmiddag winkelen met Chris zijn zus en zijn ouders zijn heel erg vriendelijk,” zei ik enthousiast.
“Mooi zo, daar ben ik blij om. Hebben jullie ook een goede reis gehad?” vroeg ze.
“Ja, alles ging goed.”
“Mooi… Dan hang ik weer op, ik wilde alleen even weten of alles goed ging. Tot maandag!” zei mam.
“Oké, tot maandag!”

Ik hing op en keek naar Chris die toch wel wakker geworden was.
“Sorry, praatte ik luid?” vroeg ik toen.
“Ja, maar dat maakt niet uit, het is toch tijd om wakker te worden,” zei Chris met een glimlach.
“Gelukkig,” zei ik terwijl ik naar hem toeliep en hem een kus gaf. Ik kroop over hem heen en ging weer op mijn helft liggen. Chris sloeg zijn armen om me heen en ik legde mijn hoofd op zijn borst.
“Dus, je vindt het leuk hier?” vroeg hij toen.
“Ja, echt heel erg leuk,” antwoordde ik.
“Daar ben ik blij om,” zei hij. Ik sloot mijn ogen en voelde dat ik eigenlijk nog best moe was. Maar dit keer was ik niet van plan om in slaap te vallen zoals ik altijd deed.
“Ga je nu weer slapen?” grinnikte Chris.
“Nee,” zei ik lachend.
“Mag wel hoor,” antwoordde hij.
“Hoe laat is het dan eigenlijk?”
“10 uur, hoe laat zou je naar de stad?”
“Weet ik niet…” antwoordde ik.
“Nou, Louise zal nog wel niet wakker zijn.”
“Denk je?”
“Die slaapt altijd heel lang.”
“Oh, oké…” antwoordde ik.
“Zullen wij anders nu wat gaan eten en dan even met Mik gaan lopen?” vroeg Chris.
“Ik vind het goed.” Ik deed aanstalten om op te staan maar Chris trok me terug.
“Nee, we blijven toch nog maar even liggen.”
“Jij lui wezen,” zei ik toen lachend terwijl ik me omdraaide. Ik lag nu half bovenop Chris en ik keek hem speels aan.
“Ik lui?” zei hij verbaasd.
“Ja, jij.” Ik stak mijn tong naar hem uit, Chris deed alsof hij er in ging bijten en ik begon te lachen.
“Mag ik een kusje?” vroeg hij toen.
“Verdien je die?”
“Ja, “ zei hij met puppyoogjes. Ik glimlachte en ik gaf hem een kus, Chris legde zijn ene hand op mijn kont en de andere hield me stevig vast.
“Nog één?” vroeg ik toen.
“Van jou altijd,” antwoordde hij, ik schudde lachend mijn hoofd.
“Krijg ik hem nog?” In plaats van hem een kus op zijn mond te geven plaatste ik mijn lippen in zijn nek, ik gaf hem een zuigzoen.
“Moet ik nu de hele tijd een sjaal dragen?” vroeg hij.
“Nee hij staat je leuk,” zei ik grijnzend.
“Ja, hallo, nu moet jij er ook één.” Chris duwde me zachtjes van zich af en ging toen bovenop mij liggen.
“Zo, nu krijg ik elk kusje dat ik wil,” zei hij tevreden. Ook hij plaatste nu een zuigzoen in mijn nek en ik begon te lachen.
“Nu lopen we beide voor gek,” zei ik.
“Daarom,” antwoordde Chris terwijl hij zich naar me toe boog en me begon te zoenen. Ik sloot mijn ogen en tastte met mijn handen zijn gespierde rug af. Ineens stopte Chris en ging hij weer naast me liggen.
“Wat is er?” vroeg ik verbaasd.
“Ik uh, ja ik weet niet hoe ik het moet zeggen…”
“Zeg het maar gewoon, je kan altijd alles zeggen,” zei ik een beetje ongerust.
“Nou… Gewoon… Wil jij verder gaan?” vroeg Chris toen ineens. Mijn adem stokte en ik keek hem aan. Ik dacht even na maar wist eigenlijk al heel snel dat ik het wel wilde, maar gewoon heel erg eng vond.
“Ja… Maar ik vind het eng, Chris,” antwoordde ik.
“Ik ook… Maar met jou vind ik niks eng,” zei hij toen. Ik glimlachte en gaf hem een kus.
“Zullen we nu naar beneden gaan?” vroeg hij.
“Ja, is goed.” We stonden beide op en kleedden ons aan, beneden aangekomen kwam de hond al enthousiast naar ons toe. Chris had gelijk, Louise was nog niet wakker en ook zijn ouders waren er nog niet. Snel aten we wat en toen lieten we de hond uit. Chris beloofde me alle mooie plekjes in de buurt te laten zien, het leek er een perfecte dag voor te zijn met heel erg mooi weer. Ik wist het zeker, dit werd een topweekend.

Reageer (7)

  • Yestherday

    Super!
    Love it
    X

    1 decennium geleden
  • xpantoffelx

    Super lief! Hopelijk snel een nieuw deeltje! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen