Naam: Kyra
Leeftijd: 17
Lengte: Ong. 1.70
Kyra is vorig jaar afgestudeerd op het VMBO. Ze is een erg vrolijk meisje. Omdat ze vroeger gepest is , is ze daardoor veel sterker geworden en laat niet meer snel over zich heen lopen. Ze word omschreven door haar vrienden als iemand die raar is maar wel zichzelf. Ze kan ook heel goed van raar en roekeloos omslaan naar super serieus. Ze is ook heel behulpzaam en kan goed luisteren, bij haar vrienden is ze een beetje het praatpaaltje. Verder heeft ze een eigen paard Chanel en wil graag een Engelse buldog. Ze gaat graag uit en naar concerten, vooral festivals vind ze super leuk. One direction vind ze helemaal geweldig het maakt haar altijd vrolijk als ze een slechte dag heeft maar ze gaat ook graag naar Linkin park of Skrillex. Sandra is haar beste vriendin sinds haar 1e jaar op de middelbare school.



Naam: Sandra
Leeftijd: 17
Lengte: Ong. 1.67
Sandra is net als Kyra een jaar geleden afgestudeerd van het VMBO. Toen ze bevriend werd met Kyra was ze een rustig en stil meisje wat bijna altijd netjes haar huiswerk af had, maar daar kwam snel verandering in. Ze is best onzeker maar sinds ze met Kyra omgaat is dat al een stuk minder. Je zou het niet snel zeggen als je haar ziet maar ze houd veel van uitgaan, en net als Kyra ook van concerten maar is nog nooit op een festival geweest. Ze heeft voor haar verjaardag een super schattige appenzeller pup gekregen voor haar verjaardag. En Sandra laat Yayy vaker uit samen met Kyra.


Zegt wel genoeg denk ik ;P

Reageer (1)

  • sandramalik

    wow, super goed!
    abo + kudo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen