2. Oefenen & Gezelligheid
Mieke hier, zoals beloofd hier het volgende deel.
Wel een beetje laat [spijt me Elien]
I hope You'll enjoy it! <3
Kusje
p.s. Het verhaal is waarschijnlijk beetj langdradig en nie geweldig, spijt me. maar mijn ouders beginnen te zeuren dat k naar bed moet dus volgende x word ie beter!
previously;
We kletsen nog een tijdje over dingen die niks met het optreden te maken heeft tot dat de bel gaat. 'Doei, tot morgen.' Ik knik nog en loop dan de klas uit. Aardig meisje, Dit kan nog wel gezellig gaan worden. Dat was het begin van onze vriednschap.
De volgende dag heb ik verder geen les met Mieke, maar kom haar nog wel even tegen in de pauze. We spreken even snel af dat we na schooltijd bij de kluisjes wachten zodat we elkaar niet mislopen.
Het is bijna de einde van de schooldag; bij Nederlands word er een ongelofelijk zeurverhaal verteld dus verveel ik me te pletter. ppfff... gelukkig ben ik na dit uur vrij. O ja.. Ik moet nog met Mieke mee, was ik bijna vergeten. Ik vind het wel een beetje eng om met een vreemd persoon te gaan zingen enzo, maar het word vast wel gezellig. Héhé, ze is klaar met praten. Echt alles is langs me heen gegaan. Tring~ Nou die bel klinkt ook niet helemaal gezond meer. Okee nu snel spullen pakken en naar m'n kluisje zodat Mieke niet op me hoeft te wachten. Als ik klaar ben kijk ik in het rond of ik Mieke kan vinden [wat niet zo makkelijk gaat in de drukte] Uiteindelijk vind ik haar en gaan we naar haar huis. Ze heeft een mooi huis, niet heel groot, maar dat maakt niet uit. Mieke stelt voor om een leuk liedje uit te zoeken die we kunnen uit proberen. Op die manier kunnen we kijken of we een beetje kunnen zingen en hoe we die kunnen matchen.
Reageer (1)
cool!
1 decennium geledensnel verder!!
leuk geschreven!
kuzzies(H)