9.3
POV Samira.
Voor mij stond twee man politie."Goedemiddag, wij zijn Henk en Bram van de poltie, is Ibrahim afellay toevallig thuis." zei een man die zich legitimeerde."Ja die is er maar mag ik vragen waarvoor het is." "Er is aangifte tegen hem gedaan wegens een relatie hebben met een minderjarige,mogen we binnenkomen?"vroeg de man. Even keek ik de mannen geschrokken aan."Zou u het erg vinden om later deze dag terug te komen, we zitten hier namelijk met een klein kind en ik wil niet dat hij iets mee krijgt."Zei ik "Dat is goed, we komen vanavond weer langs." Zei de man waarna ik de deur sloot. Ik zuchtte diep. "me moeder."Mompelde ik terwijl ik rustig aan de ontbijt tafel ging zitten met me gedachte heel ergens anders. Wat als Ibi zou worden opgepakt, dan was ik alleen en moest ik hem missen. Ik kon dit gewoon niet geloven. "Schatje heb jij Jelano gezien."Vroeg Ibi. Ik schrok op uit me gedachte en keek hem aan. "niet gezien."Zei ik terwijl ik wegliep, ik wou dit eigenlijk niet aan Ibi vertellen maar ik moest wel. Vanavond zouden ze weer terugkomen en als ik het niet aan Ibi vertelde zou die me misschien nooit meer willen zien."Wat is er."Vroeg Ibi terwijl die zijn armen om me heen sloeg. Ik zuchtte diep en vertelde het hele verhaal."De politie is naar je op zoek omdat je een relatie met mij heb, ik denk dat me moeder aangifte heeft gedaan."Zei ik terwijl ik hem recht in de ogen aankeek."Meen je dit?"Vroeg hij. "Denk je dat ik hier een grap om maak, dat dit leuk is."Vroeg ik met verbazing in me stem. "Nee."Zei hij. Ik trok me los uit zijn greep. "Ik denk dat het maar beter is dat we uit elkaar gaan, je kan deze problemen niet houden, dit is mij schuld, en ik moet het oplossen en dit is de enige manier om het op te lossen."Zei ik terwijl ik weg liep, ik wou het antwoord nog niet eens afwachten en dus ging ik op zoek naar Jelano die lachend uit de kast rende."Jelano kom hier nu."Zei ik terwijl ik hem achterna liep. Dit had ik beter niet kunnen doen want Jelano rende nog harder weg en dus liet ik hem maar. Ik ging op de bank liggen en trok een deken over me heen, ik voelde me nu zo kapot en depressief, ik heb Ibi pijn gedaan en dat kan ik niet aanzien,maar wat moet ik dan. Hem met problemen laten zitten?!
Reageer (4)
no no no no no nooooooooooooo
1 decennium geledenstomme rotmoeder, waarom ziet ze niet dat ze voor alleen maar problemen zorgt. Snel verder <3
1 decennium geledenAhh , het is niet eens Samira's schuld! Er was niets aan de hand geweest, als die moeder geen aangifte had gedaan grrr
1 decennium geledenOh noooo Ibi moet dit uit haar hoofd prate!!
1 decennium geleden