Foto bij Delia Hazana - 11

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Lisen

    *********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Die *** ouders!! (Dit bericht is aangepast omdat het ongeveer 1000 verschillende scheldwoorden bevat).

    7 jaar geleden
  • Lypophrenia

    wtf die ouders zijn egte weirdoows...

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Sorry eigenlijk mag ik er niet mee lachen, maar ik kan er niets aan doen...

    1 decennium geleden
  • Catmint

    Ik moest ff lachen. Je mag niet naar huis omdat je de afwas niet hebt gedaan. Weirdoows

    1 decennium geleden
  • NEWgirlS

    aaawh egt super erg voor der
    snel verder (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen