Dit stukje is Evil. Ik kom steeds op 666 woorden uit.
en omdat ik dat Freaky & eng vind heb ik zo hier en daar een woordje er tussen geduwd. mijn excuses dus als er heule rare zinnen tussen zitten.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • brokenxlady

    Mijn vriend waarmee ik samen woon zit tegen over mij te gamen, en ik zit hier mijn tranen in te houden.
    Zoveel herkenbare dingen in dit verhaal. Ik heb nooit in een stichting als dit gezeten. Alhoewel ik in een woongroep zat. maar dat had andere redenen. De enige moment dat ik me gelukkig kon voelen was als ik sliep, of als ik muziek kon luisteren. Ofja.. je kon het eigenlijk geen geluk noemen.. eerder een lichte afleiding.
    Ik ga maar ook even 4 sigaretten achter elkaar oproken. en toch nog maar een blik bier open trekken.
    Ik ben niet meer zo verslaafd aan de alcohol als een paar jaar geleden. Ik vlucht er ook niet meer voor.. maar op een of andere manier voel ik me wel ietsjes beter als ik drink. Voor..Heel..Eventjes...

    1 decennium geleden
  • IlovecatsTH

    Zit gewoon te huilen hier, vind het zoo lief dat hij opeens bij haar is
    Snel weer verder lezen,
    Btw, ik ben eergister begonnen met lezen, ik vind het gewoon leuk om al die verhalen te lezen met bekende mensen erin. Echt supergoed verhaal, ben echt een beetje verslaafd eraan. Maar ik heb nog wel wat in te halen dus gaa nu verder (Y)
    x

    1 decennium geleden
  • MissCurly

    Wel fijn voor haar dat Tom er nu even is! doet haar vast goed!

    1 decennium geleden
  • AmiZero

    ik vind het echt zo vaag om dit te lezen terwijl ik nu zelf ook in een inrichting zit die precies hetzelfde patroon heeft als hier met die regels en de begeleiders en alles.... Misschien vind ik dit verhaal daarom zo... ik weet niet... hahaha vreemd. in ieder geval vind ik dit de beste story die ik lees hier. het enige verhaal omdat ik niet meer zo veel tijd meer heb om te lezen enz. xx

    1 decennium geleden
  • sarahth483

    tom is heeel leef voor haar
    de moeilijkste tijden zijn het zwaarste maar het komt goet
    mooi ge schreven(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen