Foto bij Hoofdstuk 3 - Amy de Jong

Ik heb niet veel lezers dus ik schrijf dit meer voor mezelf. Maar een kudo is altijd welkom ;p

Als we in onze hotelkamer zijn pak ik meteen de laptop en zoek de site op waar je de kaarten kan bestellen. "Kijk ze zijn nog niet op!" zeg ik ongelovig."Waar wacht je dan nog op?" zegt Claudia ongeduldig."Ja ja, waar denk je dat ik mee bezig ben?". Ik klik op de knop bestel. als ik het scherm opnieuw start staat er: Uitverkocht. "Het waren de laatste kaartjes, we hebben geluk gehad!" schreeuw ik van blijdschap.
Nog geen seconde later staan we samen te dansen door de kamer met One Direction op de achtergrond natuurlijk. Dan gaat de telefoon. "Neem jij op?" vraag ik aan Claudia. "Ja, natuurlijk luierik" zegt ze lachend. "hallo?"."Ja, ik geef haar wel even. Het is je moeder" zegt ze terwijl ze me de telefoon overgeeft. "Wat is er mam?""We willen dat je weer terug komt naar Nederland".
"Wat, waarom? Dat kan helemaal niet, we gaan nog naar One Direction!".
"Sorry, dat gaat dan niet door. Er is daar een crimineel in Londen en ik wil niet het risico lopen dat je straks iets overkomt."
"Maar weet je wel hoeveel mensen hier in Londen wonen? De kans is 1 op miljoen. En als je dat zo graag wilt dan gaan we toch buiten de stad in een hotel?"
"Nou, okee dan. Jij je zin, maar wees wel voorzichtig."
"Ja, mam. Doei."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen