voor 1Dloveeer

Amandine pov.

'het is echt lekker weer',zeg ik tegen mijn broer Alex als hij de trap af gelopen komt. 'Zullen we naar het strand?',vraagt m'n broer. 'Ja dan vraag ik of m'n vriendin Hailey ook meegaat', antwoord ik hem.

Heej Hailey,
zou je met Alex en ik mee willen gaan nr het strand?
xx Amandine


Niet veel later krijg ik al een smsje terug.

Ja leuk!
ben over een kwartiertje bij jou
xx Hailey


'Enne komt ze?', vraagt Alex. 'Ja over 15 min is ze hier''Ik ga me even omkleden' 5 min later ben ik klaar en zitten we alleen nog op Hailey te wachten.

Dan gaat de bel. Meteen ren ik naar de deur en doe hem open, ik geef Hailey een knuffel en roep Alex dat we kunnen gaan. Alex komt ook aangelopen. 'Hey Hail'zegt mn broer tegen Alex. Hailey zegt hoi terug.
Als we eenmaal bij het strand zijn aangekomen gaan we zwemmen en als we uit het water komen en zijn opgedroogd besluiten we om iets te gaan drinekn. Alex die blijft op het strand. Als we ergens zitten valt het me op dat er 2 jongens zijn die onze richting op kijken. Ze komen onze kant op gelopen. Ze zeggen allebei : 'Hey', tegen ons. We zeggen hoi terug en ze vragen of ze bij ons mogen zitten. Wij zeggen dat het goed is. De jongen met krullend haar stelt zich voor als Harry en De andere jongen stelt zich voor als Louis. Ik stel me ook voor en Hailey doet hetzelfde. Ik moet toegeven die gene met het gestreepte truitje die blijkbaar Louis heet is erg knap! Het is ondertussen al aan het schemeren en Louis vraagt of ik mee wil gaan wandelen. Als we aan het wandelen zijn raken onze handen elkaar telkens. Opeens pakt hij me op en rent met me de zee in. Hij zakt met me het water in. LOUIS! zeg ik fake boos. Ik wil nog iets zeggen maar dan voel ik zijn zachte lippen tegen de mijne aan. Als hij de kus stopt zegt hij: 'Amandine, ik ken je nog niet erg lang maar ik vind je echt super leuk! wil je mijn vriendin zijn?' Vrijwel meteen antwoord ik : 'Ja, heel graag zelfs en ik vind jou ook leuk'.


hopelijk vond je het wat xx Daimy

Reageer (1)

  • 1Dloveeer

    heeeeeel erg bedankt!!!!(H)(H)
    hij is echt mooi en leuk geschreven!! (op het einde smolt ik echt volledig:X)
    nogmaals bedankt!!!!!:D
    xxxxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen