Foto bij 2

second :)
hope ya like it
xxx (doeg)

je zat op het dak van je huis te kijken hoe de zon op ging. je had naruto niet meer gesproken sinds dat je iruka de raad had gegeven om naruto anders te bekijken, jammer genoeg zat je ook met iruka's woorden in je kop. je weet dat hij gelijk had toen hij zei dat naruto een vriend nodig had maar je zag de reden niet waarom jij dat moest zijn. je zit nog even zo verder te peinsen tot je iemand je naam hoort roepen, verbaasd kijk je naar beneden. 'kumi laten we samen naar school wandelen!' je kijkt naruto even raar aan en kijkt dan naar zen voorhoofd. 'je bent dus toch geslaagd' zeg je met een lachje. 'dat wil zeggen dat je de clone jutsu beheerst.' wanneer je ziet dat naruto zen gezicht niet meer gelukkig staat kijk je hem raar aan. 'je zou blij moeten zijn dat je erdoor bent naruto... maar waarom kijk je dan zo sip?' vraag je terwijl je naar beneden springt. 'ik ben blij dat ik erdoor ben... het is gewoon dat ik iets te weten ben gekomen die nacht...' je probeerd in zijn ogen te kijken maar hij blijft naar beneden kijken. 'wat dan?' meteen zie je dat hij zijn vuisten balt, iets later kijken droevige ogen je aan. 'je hebt waarschijnlijk wel gehoord van de nine tails?' vraagt hij. je knikt. 'de 4th hokage heeft dat beest in mijn lichaam gestoken! ik ben de nine tails! daarom haat iedereen me!' je schrikt even van zijn uitbarsting maar je hersteld je snel. 'dat wist ik al.' verbaasd kijkt hij je aan. 'maar... hoe dan?' je kijkt hem lachend aan. 'dat vertel ik je ooit wel eens.' meteen kijkt hij je blij aan. 'betekent dit dat we vrienden zijn?' je schrikt even van die vraag. 'laten we naar school gaan.' zeg je om de vraag te ontwijken. 'kumi...' je kijkt hem vragend aan. 'laat maar het was niet belangrijk.' je knikt en loopt verder met naruto aan je kielzog. 'heey kumi wacht even.' je blijft verder stappen. je merkt dat naruto naast je komt lopen en je vragend aankijkt. 'kiba roept je weet je?' vraagt hij blond. 'ja ik weet het.' zeg je. 'maar ik heb geen zin om op hem te wachten.' al snel heeft kiba jullie ingehaald. 'heey kumi waarom loop je met die loser loop toch met ons mee.' zegt hij wijzend naar zichzelf en akamaru. je ziet van uit je ooghoeken naruto weg lopen. 'weet je kiba, als je een echte loser wilt zien, moet je maar eens in de spiegel kijken.' zeg je kwaad. 'heey ik wou je niet kwaad maken, maar ik moet naruto gewoon niet, hij is altijd zo belachelijk met zijn hyper gedoe.' je loopt met een zucht verder. 'weet je kiba, jij vind hem mischien een loser maar ik bewonder hem.' zeg je en loopt daarna verder.
als je in school aankomt zie je dat naruto er al is. je zucht en kijkt hem medelijdend aan, toch ga je op je vaste plek zitten. net als je op het punt bent in slaap te vallen hoor je de deur hard openslagen. als je verveeld naar beneden kijkt zie je sakura en ino ruzie maken zoals gewoonlijk. onder alle heisa val je toch even in slaap. je word wakker van de stilte die in de klas heerst. als je opkijkt zie je naruto ZOENEND MET SASUKE ZITTEN? je bent zo verbaasd dat je van je stoel valt, als je op de grond ligt zie je shikamaru naast je liggen. verbaasd kijk je hem aan. 'wat doe jij op de grond?' hij kijkt aan met een kwade blik in zijn ogen. 'omdat jij me eraf geduwt hebt!' even kijk je hem verbaasd aan, maar besluit dan eens lief te lachen. als jullie rechtstaan hoor je shikamaru iets mompelen over meisjes maar je reageert er niet op. 'ok iedereen ga zitten zodat we kunnen beginnen met het verdelen van de groepen!' meteen gaat iedereen zitten. wanneer iruka begint let je zoals gewoonlijk niet op. 'naruto...' je kijkt naar iruka want je krijgt een vaag vermoede dat je bij hem in de groep gaat zitten. 'jij gaat samen met sakura, sasuke en kumi.' je ziet naruto zich blij omdraaien naar je, sakura kijkt je vies aan en jij kijkt zoals altijd vies terug. dit zal lang duren...

Reageer (1)

  • Luckey

    Super hoofdstukje
    Snel verder schrijven :D
    Ben heel erg benieuwd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen