Foto bij 4 De bruiloft |Harry

Vandaag is de bruiloft.
Harry en de andere zingen "More Than This". Harry zal dan ook zien of Louis dat zusje heeft, dat meisje dat hij toen had gezien.
Harry heeft zich weer eens verslapen, als hij beneden ziet hij de andere jongens al zitten.
'Harry Harry Harry....,' Zucht Louis als hij de aan komt. 'Heeft hij zich weer eens verslapen, meneer?' vraagt hij met een glimlach.
'Het spijt me heel erg meneer Tomlinson.' zegt Harry met net zo'n kakkerig accent als Louis.
'Ach laat maar zitten, kom zitten en eet wat Har!'
'Goedemorgen meneer Styles'
'Ook goedemorgen meneer Malik.' Antwoordt Harry op Zayn.

11.00 Ze moeten maar eens gaan.
Harry stapt als eerste in de auto, hij draagt z'n smoking net als de andere 4. McCupater, hij kende die Louis, nou ja kende, hij zag die Louis een keer op vakantie. Ze stelden zich voor en maakten verder een beetje kennis: waar ze vandaan kwamen en hoe oud ze waren. Toen ze een beetje rondliepen en zeiden welke tent van hun was. Bij Louis' tent zag hij dat meisje ernatoe lopen, het meisje dat ongeveer zo oud was als Harry zelf. Ze had lange blond bruine krullen en een zongebruinde huid met mooie ogen en zachte lippen. Verder weet hij niks over haar, Louis had het ook niet over haar gehad ofzo.
Ze zijn eindelijk na anderhalf uur in Seattle. De plaats van de bruiloft.
Ze stappen uit de auto als Liam plots zegt: 'Harry! Je hebt de hele tijd nog niets gezegt!'
'Sorry hoor! Wat had ik moeten zeggen?'
'Ja weet ik veel. Iets.'
En dan is het stil, ze lopen verder met 3 grote donkere mannen om hun heen wat waarschijnlijk bodyguards zijn.
Ze worden verwelkomt in een grote zaal met beige muren en witte gordijnen. Ze lopen over een rode loper naar het podium waar ze straks moeten zingen. Op het podium staat een lange man met bruin haar en een cobertje en een rode stropdas op zijn witte blouche.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen