Just Kidding? --Gackt en andere J-Rockers-- [23]
'Ik wil niet naast Ihito liggen!'Gilt Yoshi opeens.'Oke dan gaat Ihito aan de zijkant liggen daarna Tsuki, ow wacht nee geen goed idee dan gaan ze praten..¬¬ dan ga ik er wel naast liggen dan Yoshi en dan Tsuki^^.'Zegt Gackt slim.'We hebben een slimme Gehackt in ons midden.' Zeg ik droog terwijl ik stoned probeer te kijken. We gaan op de matrassen liggen terwijl Ihito die nog steeds hyper is de lamp uit doet.'WELTERUSTEN OFZEU!'brullen we in koor.'Oewaa, dat was tegelijk.'Zeg ik dan en ga zitten in plaats van liggen.'WAT DOE JIJ?'fluisterd ihito en gaat ook zitten.'Ik zit!'fluister ik terug en krijg een spontane uitbarsing x'D'JEZUS!' gilt Yoshi ineens.'Nee die is hier niet.' zeggen Ihito en ik bijdehand en geven elkaar een high five ^^. Na een lange stile hoor ik dat ze in slaap zijn gevallen en probeer dan ook te slapen...
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
OEWA!!
1 decennium geledenGehackt is Slim?
EN EN EN EN Gackt is Gail^-^
EN EN EN ik gaan>.<
Nyaa, nie helemaal ben zo terug x'D
EN EN EN EN ik had me tegen Gackuto-sama geplet^-^ En toen had hij ook nog zijn Mooie Sterke Gespierde Armpjes om mijn heen geslaagd:O
DUS! Jij moet snel verderen^^
xoxo Yoshi:Y)
whaha ik dacht al wanneer begint die daar over ;p
1 decennium geledensnel verder
Xxxxxx woehaaaa verGENKIen x'D
YEEEY IK LAAT EEN REACTIE 8ER
1 decennium geledenEN TUURLIJK DROOM IK VN GENKI(A)
MOET HIJ MAAR NIETZOO KNAPPERIG ZIJN
WOO IK VN KNAPPERIG EEN LELUK WOORD MAAR KNAP OOK EN KNAPPERIG IS BETER DN KNAP DUS HIJ'S KNAPPERIG(:
ENNU VERDER
SNEL?
BOEM-INJEBALLEN-
nu ghaa ik maar beginne aan me nederlands(jajaaa dat moet ik nogsteeds doen)
SNELVERDERR