Foto bij 017 - Beverly Sara Owens

Het was avond en Britney zat bij mij thuis op mijn kamer. Ik zat op het bed en ze zat achter me op haar knieën mijn haar te doen. Ik keek even gauw naar mijn wekker. "Hurry please, he's coming in a few minutes and I don't wanne be late." zeurde ik. "I'm trying girl," wurmde ze tussen haar lippen door met een knipje in haar mond. "Done!" zei ze vrolijk en ik stond op en liep naar de spiegel. "Wauw! It's amazing! Thank you so much!" ik pakte haar stevig beet en knuffelde haar. "Maybe, you should go when i'm gone allright?" vroeg ik haar. Ze knikte. Plots hoorde ik de bel. Ik sprong bijna een meter de lucht in. "Chill Beverly.." zei Britney rustig. Ik grinnikte even. "I'm sorry i'm just... so excited!" Ik gaf haar een kus op haar wang."Well.. I think I go now." zei ik en ik sprintte de trap af. Ik opende de voordeur en daar stond Zayn. Hij had er nog nooit zo geweldig uitgezien en ik moest mijn best doen om niet te gaan gillen. Ik merkte dat Britney ongezien bovenaan de trap ging staan. "Heey." fluisterde ik bijna en hij lachte zijn tanden bloot. "Hey girl, shall we go?" vroeg hij. Het enige wat ik kon doen was knikken. Ik voelde me echt een sukkel. Hij pakte voorzichtig mijn hand en begeleide me van het trapje voor het huis af. Samen liepen we naar zijn auto. "Nice car." zei ik glimlachend. Hij keek me aan en glimlachte ook. "Thank you." zei hij en hij stapte in. Ik volgde zijn voorbeeld. Zayn startte de auto en we reden weg.

We waren een paar minuten onderweg en er was nog niet veel gezegd. Ik had echt geen flauw idee hoe ik dit gesprek nou moest gaan beginnen en ik hoopte dat hij een keer iets zou gaan zeggen. Uiteindelijk besloot ik toch maar het initiatief te nemen. "So, where are we actually going?" vroeg ik. Zayn bleef zich op de weg concentreren. "Well.. we're going to the cinema, I euhm.. hope it's not too simple for you." stotterde hij een beetje. "No, ofcourse not, I love it!" zei ik opgwekt. Ik begon me allemaal dingen voor te stellen als we daar in de bioscoop zouden zijn. Plots stopte de auto en ik kwam weer op de wereld. "Hey, are you there?" zei Zayn en hij wuifde met zijn hand voor mijn gezicht. "Yeah uh.. I'm sorry." hij grinnikte en ik begon lichtjes te blozen. Snel stapte ik uit de auto en hand in hand liepen we naar binnen.

Reageer (3)

  • biancadokkum

    Super geschreven (H)!!
    Snel weer verder (H)!!

    1 decennium geleden
  • ThisIsLove

    Aaah cute!!!
    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Appelvlap

    Aaaaahhhhhhh super sweet(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen