Battle of the bands - info
Oke, dus even snel even een uitleg over de Battle.
Het zit zo:
Er zijn een aantal 'voorafgaande'-battles. Die gebruik je om jezelf of je band te promoten. Zodat je in de laatste paar weken, een (hopelijk) goede indruk hebt gemaakt. Want in die laatste week is de final-Battle. In deze battle is het alles of niets, de leraren (jury) geven je cijfers en komen op een uitslag. Heb je geen goede cijfers, dan ben je simpelgezegd , gezakt. Ook gaan de leerlingen stemmen, en dat zijn dan de leerlingen die niet meedoen met de Battle. Die stemmen worden dan omgerekend naar een cijfer. Vandaar dat je een goede indruk moet maken bij de eerste battles. Want als de mensjes je niet leuk vinden, krijg je een laag cijfer en ben ook gezakt. En er gaan mensen zakken dit jaar, believe me!
Gnagna, kunnen jullie gokken wie?
Haha, nee geintje. Nouja, niet een geintje dat er oemand gaat zakken. Dat gaat zowieso gebeuren.
Verder gaat Demi ook nog een weekje naar huis en komt ze een heel 'leuk' iemand tegen.
Can you guess? Gnagna
Dus, als er nog vraagjes zijn, please ask
Reageer (2)
gesnapt xxxxxxxx
1 decennium geledenGesnapt, gesnopen. En het was idd vlees... Iets van varkens ofzo.
1 decennium geleden