- Hoofdstuk 10.2
Bedankt voor jullie reacties awesome readers!
Hier is een stukje, beetje later gepost dan mijn bedoeling...
Enjoy reading! (:
Hier is een stukje, beetje later gepost dan mijn bedoeling...
Enjoy reading! (:
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Huh, ik dacht dat ik een reactie geschreven had! En oeps, ik heb per ongeluk het laatste hoofdstuk al gelezen ): Ik denk trouwens dat dat zijn moeder is! En hopelijk gebruikt hij Boris niet met een slecht motief!
1 decennium geledenStiekem denk ik dat er een camera in Boris zit
1 decennium geledenIk heb een film gekeken over Nanny's, The Nanny Diaries geloof ik, lang geleden en daar verstopte zo'n vrouw een nannycam in een beerom Amy in de gaten te houden als hij zelf weg is! Of er zitten wapens in verstopt, yup.Maar WIE IS CHRISTINE? Ik denk dat 't z'n ex is, of hij heeft d'r nog als vriendin, stomme Matthias.
Of het is toch stiekem familie, lieve Matthias.
Leuke blog trouwens! Waarop met een wachtwoord? Nu kan ik je niet followen
Btw, ken je degene waarvan je de template hebt? Want ik volg haar, ik ken d'r van RPG's (:
Alleen zij mij niet, lolOooh,maar ik vind dat niet erg dat je veel tijd hebt! (:
1 decennium geledenOoh,ik ga zeker eens kijken op die blog.
Hij heeft nu dus onrechtstreeks gezegd dat hij van haar houd <3
Snel verder? (:
Haha ik had die teddybeer nooit verwacht, maar hij is wel geweldig (:
1 decennium geledenIk zit op mijn ipod dus kan niet op die blog kijken, maar ik doe het zodra ik op mijn laptop zit.
Ah, Boris! Wel flauw om nu te stoppen want ik wil meer weten over de bloedwraak gedoetje (:
1 decennium geledenGoed geschreven en snel verder!
En de blog is geweldig<3