Book 3 - 73
Wordt fan van dit verhaal! Ik begin er nu al van te houden! Als ze veel fan heeft krijgen jullie extra stukjes!
http://www.quizlet.nl/stories/87082/love-never-fails--danny-jones/?message=247 < yeah Mcflyers
Sorry Bloodsuckers maar me nichtje is er dus de hoofdstukje worden wat korter en/of komen wat later maar ik zal het op een manier goed maken daarom is deze ook wat langer!!!
Een vriend zei tegen me: ze zijn echt mega uber duper fans als ze Bloodsucker als tatoo nemen of in het rood op hun pols schrijven daarom schrijf ik het dus onder mijn horloge zodat niemand het ziet (ging dood van blijdschap)
Love you al keep Bloodsucking don't leave me (als je geen abo meer hebt ben je geen echt Bloodsucker waard...)
Harry
Ik zat met mijn rug tegen één van de bomen.
Nog steeds met Amelia in mijn armen.
Ik dacht aan de tijd voor dit alles...
Ons eerste ontmoeting....
Ik sprong het podium en baande me een weg door de fans die aan me trokken. De fans trokken aan mijn kleding, mijn haar. Maar de tas zouden ze niet te pakken krijgen! "HARRY WAT DE FUCK BEN JE AAN HET DOEN?! GA TERUG HET PODIUM OP!" hoorde ik om me heen. De bewakers troken me backstage. Ik sloeg om me heen en raakte ze soms iets te hard. "Harry wat bezielt jou?! Ben je gestoord geworden?!" riep iedereen. Liam en Louis zeiden niets ze zagen alleen de tas. "Harry ga naar je hotel kamer. Wij lossen dit wel op." zei Louis. Ik knikte en liep samen met eat bewakers naar de auto die me meteen naar mijn hotel bracht. Pas toen ik in mijn hotel kamer was wist ik pas dat Louis en Liam aan mijn kant stonden... Maar mijn gedachten waren daar nu even niet bij.. Ik merkte dat ik de tas nog steeds niet had losgelaten. Ik gooide de spullen van een nachtkastje en maakte de tas open. De inhoud lag op het kastje. Ik vond een foto van mij en een foto van haar. Ze was nog mooier dan ik dacht. Ik pakte haar foto en deed die in mijn portomonee. Die was dus mooi van mij! Zou ze een vriendje hebben?.. Ik voelde mijn telefoon afgaan. /we gaan morgen bij die dinges eten weet niet of je mee gaat... x Lou en Liam\ waarom ook niet?
Ik smste ze terug en kleede me om. Zou ik haar nog zien voor ik hier weg ging? Ik viel in slaap met het meisje in mijn hoofd.
*Paar weken later.*
Ik werd wakker en zag dat het al best laat in de middag was. Fijn dit.. Mijn maag maakte een raar geluid maar ik had geen zin om uit mijn bed te komen... Inplaats daarvan bleef ik in bed liggen en staarde naar buiten. vanacht had ik weer over haar gedroomd. Hoe kon ze me dit toch aan doen?! Vroeg ze zich niet af waar haar tas was? De deur ging open en ik hoorde iemand binnenkomen. Dat loopje herkende ik al heel snel. "Lou voor de honderdste keer ik ga niet mee." zei ik.
Louis stopte meteen met lopen. "je kunt niet voor altijd in je bed liggen." "laat me met rust. Ik voel me klote en dat is de muziek nu ook."
Ik hoorde de andere ook binnenkomen. "dat zal toch wel meevallen?" vroeg Lou. Zayn wilde iets zeggen maar ik was sneller... "ga maar op zoek naar een ander bandlid!" riep ik en trok de dekens verder over me heen. "Oke nu ben ik het echt zat!" riep Louis en gooide mijn bed omver. Zayn trok me aan mijn voet mee en duwde me onder de douche.
"we gaan nu naar dat restaurant en je gaat ervan genieten!" riep Liam. De jongens liepen weg en lieten me achter onder de douche met extra kleding. Ik douchte snel, kleede me om en liep met de jongens mee. Eigenlijk trokken ze me mee maar wie lette daar eigenlijk op? We gingen aan een tafeltje zitten en de ober kwam al snel langs. De jongens hadden van alles voor me besteld maar de helft hoefde ik toch niet. Mijn eetlust was gewoon weg. De jongens spraken over een paar concerten en over een paar fans die me toch niet boeide. Sinds ik dat meisje had ontmoet was alles gewoon vaag.
Hoe kon iemand dit met me doen? Ik keek onder de tafel in mijn portomonee en zag haar foto. Een lach verscheen op mijn gezicht. Ze had gewoon met me lopen praten zonder dat ze me herkende. Misschien herkende ze me wel maar liet ze het niet merken... Zayn pakte mijn portomonee af en at verder. Meteen was de lach van mijn gezicht.
Klootzak... Ik keek even rond in het restaurant. Mijn blik viel op iemand die me aan zat te staren. Onze blikken kruiste elkaar. Dat was haar! Ik lachte naar haar. "jongens ik ben even naar de wc. Als ik dat nu niet doe explodeer ik nog." zei ik.
Zonder enig antwoord stond ik op en liep naar de wc. In plaats van naar de wc te gaan stond in om het hoekje. Ik hoorde iemand naar de wc lopen. Het was haar. Ik trok haar aan haar arm terug. ze keek me met grote ogen aan. "wat is er?" vroeg ik. "je ziet er zo slecht uit." haar hand gleed over mijn gezicht. "alles gaat steeds slechter sinds ik jou zag. Ik eet niet, slaap slecht. zelf de muziek klinkt slecht." zei ik en genoot er even van dat haar vingers langs mijn wang gingen.
Ik voelde iets bewegen..
Reageer (3)
JEEAAAAAAAAAJ
1 decennium geledenI'm back alive!!
ze leeft weer !!!!
1 decennium geledensnel verderrrrr aaaaaaaa!! xx
She's alive people!
1 decennium geledenjeeeeeeej
verder (ben druk aan het schrijven en het beloofd weer zuppa droog te worden! over 10 minutjes activeer ik het!!)
Zuppa snel verder Carrot(kudo)(hoera)(flower)