Foto bij Chapter 7

hoi hoi,
sorry dat het zo lang duurde... vergat het steeds en had een druk weekend. Misschien andere schrijfstijl sorry daarvoor maar ik ben dus de nieuwe co-writer. Aangenaam ;) Hope you like it!

xJenneke (1PinkiePie0)

KAWITA P.O.V.

Ik kwam samen met Sophie (een goede vriendin) binnen lopen in het gebouw waar we feest zouden hebben. We hadden beiden geen date, die zouden we daar wel vinden. Ik gooide de deur open en liep de overvolle zaal binnen. Iedereen was netjes gekleed, de meiden in mooie cocktail jurkjes en de jongens netjes in pak. Ik keek net als Sophie om me heen. Op de dansvloer zag ik Allyne een meisje die ik kende van de geschiedenis lessen. Ze danste met Harry, 1 van de meest gewilde jongens van school en die zij óok leuk vond. Opeens zag ik een bruin harige, schattige jongen op ons afkomen. Hij droeg een streepjes trui en hij had zijn blik op Sophie gevestigd. Ik keek naar Sophie die hem terug keek, die was ik voor de rest van de avond kwijt, fijn. Achter de jongen liep een getinte jongen met zwart haar. “Louis.” Stelde de jongen zich voor. Sophie stelde zich ook netjes voor. “Wie is je vriend?” Vroeg ik aan Louis om te zorgen dat ik niet lonely zal eindigen vanavond, iets waar ik zó niet tegen kon. “Dat is Zayn.” En hij wenkte hem zodat hij kwam. Ik keek Zayn aan ook van dichtbij was hij knap. Hij glimlachte lief naar mij en trok me de dansvloer op. “Ik kan niet dansen.” Waarschuwde hij mij nog. Voor we Louis en Sophie compleet uit het zicht verloren. “Geeft niet gewoon losgaan. Meer hoef je niet te doen.” Zei ik hem met een knipoog. Na 2 drankjes en heel wat drukke nummers kwam een schuifelnummer. Ik keek Zayn twijfelend aan, maar uiteindelijk legde hij toch zijn armen om mijn heupen en ik mijn armen rond zijn nek. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en genoot van het moment. Ik had nooit geloofd dat het mogelijk was maar in zo’n korte tijd was ik hem toch echt een beetje leuk gaan vinden. Hij was ook zo schattig en lief, en zeker niet lelijk. Ik genoot maar van het moment, voor het geval het de laatste zou zijn.

Reageer (1)

  • EmilyFields

    Leuk leuk leuk! Snel verder ! :P
    xSophie

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen