Foto bij you owe me an explanation

'Jack!!' was het eerste wat ik schreeuwde.
'm-melody.. i-ik kan het uitleggen!' zei hij hoopvol. 'NOU VERTEL WAAROM ZIT DIE PORTIEK HOER AAN JOU VASTGEPLAKT?!!' schreeuwde ik.
'eh will? wie is d-' 'kop dicht slet!' onderbrak ik haar. na 2 minuten stilte riep ik 'laat maar!' ik pakte een mes en gooide het techtvooruit zo tegen het hoofd van die hoer. ze viel neer met een grote schreeuw.
Jack zat me aan te kijken met een grote lach op zijn gezicht. ik keek hem aan met een glimlachje.
ik pakt mijn mes weer op van de grond en liep hand in hand weg met Jack en liet dat kreng achter.

'haha! zo'n goeie actie van je om haar eerst de stuipen op het lijf te jagen en daarna haar te vermoorden!' zei Jack tegen me toen we naar huis liepen.

we liepen het huis binnen maar er was niemand... er lag wel een briefje p tafel.
'Robin moet om 9 uur naar bed en om half 9 zijn medicijn innemen!!
kusjes pap en mam.'

ik riep Robin een paar keer maar ik kreeg geen antwoord. dus Jack en ik gingen op zoek naar hem.
ik slaakte een gil toen ik een roerloze Robin op de grond zag liggen.

Reageer (1)

  • D3M1

    neeeeeeeeeeeee wat is er:O:O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen