Sometimes choices take over
Jack pov!
Melody lag rustig in mijn armen te slapen. maar ik? ik kon gewoon niet in slaap komen op de een of anderen manier dus ik besloot even een frisse neus te halen.
ik stond langzaam op en probeerde melody niet wakker te maken wat nog aardig lukte. ik kledde me aan en ging de deur uit.
toen ik een paar straten verder was werd ik tegen gehouden door een agent. 'zo laat nog op straat meneer?' zei hij met een doordringende stem. 'ja ik was net nog bij een vriendin, ik wou net naar huis lopen.' loog ik maar om er onderuit te komen. toen de agent me aankeek alsof hij me doorhad wist ik dat ik een probleem had. dus ik draaide me om en pakte een mes uit mijn jaszak. ik gooide het naar hem toe. voor mij gebeurde het in slowmotion. toen het lemmet zich zijn rug in drukte sloeg hij een schreeuw. ik liep naar hem toe en haalde met een ruk het mes uit zijn rug. ik draaide hem om en sneed zijn keel door.
ineens hoorde ik achter me iemand snikken. 'J-Jack... w-wat is dit?' vroeg Melody met tranen in haar ogen. 'L-Liefste... i-ik kan het uitleggen... hij wa...' nog voor ik mijn zin kon afmaken ging ze door me heen. 'waarom heb je me niet wakker gemaakt om dit samen te doen?' vroeg ze met een grijns op haar gezicht.
ik stak het mes uit en gaf het aan haar. 'doe je best... maak je Ripper trots.' zei ik maar om haar te plagen. het enige wat ze deed was de longen er uit halen.
toen ze me aankeek kon ik het niet laten om naar haar toe te lopen en haar te zoenen. en zo stonden we dus in de motregen zoenend naast een vers vermoord slachtoffer.
Er zijn nog geen reacties.