2 Uitgenodigd | Harry
'Aaaaaaarh...,' Gaapt Harry Edward Styles 's morgens als hij wakker wordt. Hij kijkt door de kamer. De andere jongens zijn al beneden. Harry kruipt langzaam uit zijn bed, Hij voelt zich erg zwaar op zijn benen, het werd gister ook zo laat. Nu ziet hij dat Niall James Horan nog slaapt, zijn tijgerknuffeltje ligt naast zijn bed.
Als Harry beneden komt zitten Louis William Tomlinson en Zayn Jawaad Malik aan tafel. Plots voelt hij een hand op zijn schouder. Van schrikt slaat hij de hand weg en draait zich om.
'Hahah, je schrok he?' vraagt Liam James Payne. Harry haalt zijn schouders op en kijkt snel heen en weer.
'Ach wat dan nog, heb je het gehoord?,' Gaat Liam verder.
'Nee? What's up?' Vraagt Harry nieuwsgierig.
'Nou, we zijn gevraagt om...'
'Nou? Vertel dan.' Zegt Harry opdringerig.
'Rustig Har! We zijn gevraagt te komen zingen bij een bruiloft.'
'Echt waar? Leuk, van wie?' Vraagt Harry enthousiast.
'Ene Louis....' Begint Liam.
'Gaat Louis trouwen?' Vraagt Niall plots die net wakker is en blijkbaar een deel van het gesprek heeft gehoord.
'Nee gek!,' Liam geeft hem een klap voor zijn hooft. 'Een of andere Louis McCupater en Alissa Echteld.'
'Hoorde ik mijn naam?' Vraagt Louis vanuit de keuken.'
'We hadden het over die bruiloft Lou!' Roept Liam terug.
'Oooow. Ik dacht al "Gaat Louis trouwen?" Maareh...' Zegt Niall dan.
'Maarja... Wanneer is het Liam?' Vraagt Harry die even stil was.
'Ehh ff kijken........22 september om.....13.00 geven ze elkaar het ja-woord.' Antwoordt Liam met een toon alsof hij de dominee is.
'Okay,' zegt Harry. ', Maareh ik ga ff eten!' Dan draait hij zich om en loopt naar de keuken.
Dan schiet hem iets te binnen. McCupater....Louis....Had hij niet een zusje? Dat mooie meisje?
Reageer (1)
oehh kennen ze elkaar al?
1 decennium geledenik hier vet erg lachen om het 'gelouis' en jij en papa hebben helemaal nix door