032
Het lied was afgelopen en ik draaide me om, in de richting van Gregory. Met een tevreden glimlach keek hij me aan. “Wil je nog wat te drinken?” Hoorde ik een meidenstem in mijn oor zeggen, Wendy dus. Ik knikte en antwoordde dat ik graag een smirnoff ice wou hebben en gaf haar wat geld mee. Ze nam het aan en mijn ogen volgden haar naar de bar toe. Ik keek weer naar de plaats waar Gregory eerst stond, maar daar stond geen Gregory meer. Een teleurgesteld gevoel kwam er in mij op, maar dit wist al snel plaats te maken voor een opgelucht gevoel toen ik Gregory met Ibrahim zag praten. Ik liep naar de jongens toe en ging daar een beetje dansen. De jongens deden mee en binnen vijf minuten kreeg ik de smirnoff in mijn hand gedrukt. Dankbaar keek ik naar Wendy, die me met een grijns aankeek. “Wat?” Vroeg ik haar. “Maak je move bij Gregory, babe! Ik zie zo wel dat hij je ziet zitten!” Met een verwarde blik keek ik haar aan. Zou dat echt zo zijn? Vlug keek ik Gregory even aan en hij keek mij ook aan. Verlegen keek ik weg en zag ik een andere jongen mij langzaam van top tot teen bekijken. Daarna keek ie me met een goedkeurende blik aan, alsof ik zijn speeltje van de avond werd. Nu was het mijn beurt om hem uit te checken, want ik liet me niet gebruiken. Hij zag er niet verkeerd uit, maar alsnog wou ik niet als speeltje gebruikt worden. Daarom keek ik hem afkeurend aan en wendde mijn blik af, zoekend naar andere leuke jongens. Deze leuke jongens vond ik helaas niet.
Weer dwaalde mijn blik af naar Gregory, die zijn blik op iets anders had gericht. Ik volgde zijn blikrichting en kwam uit op een meisje. Zij maakte oogcontact met hem, dat zag ik zo. Ze glimlachte en ik zag zo dat ze probeerde te flirtten. Ze was super mooi en dun, hoe kan ik hier ooit tegen op? Een teleurgesteld gevoel verspreidde weer in mijn lichaam en ik keek Wendy aan. Zij zag hoe hun oogcontact maakten en ze kwam naar me toe. “Typisch jaloersmakerij.” Probeerde ze me over te halen. Weer keek ik naar Gregory, die dus naar mij nu aan het kijken was. Ik keek hem aan met een geforceerde glimlach en hij glimlachte terug. Ik nam een slok van mijn smirnoff, in de hoop dat mijn verdrietig gevoel een beetje weg zou gaan. Weer keek ik daarna naar Gregory, en ik zag dat hij nog steeds naar mij aan het kijken was. Nieuwsgierig boog ik me naar hem toe. “Wat?” Vroeg ik en hij keek me met een grijns aan. “Gewoon, dat je er sexy uit ziet. Ben ik niet van je gewend. Meestal ben je mooi inplaats van sexy.” “Is dit een compliment of belediging?” Vroeg ik peinzend en onzeker. “Zeker een compliment.” Ik bloosde en keek weg. Blijkbaar zag Wendy dat en gaf me een por in teken dat ik het goed voor elkaar had. Nadat mijn rode gezicht een beetje was weggetrokken, durfde ik Gregory weer aan te kijken. Hij zette zijn leuke glimlach weer op en ik zette ook een glimlach op. Het verdrietige gevoel was compleet weggevaagd en ik had nu de moed om toch veel dichter op hem te gaan staan. Dit vond hij blijkbaar niet zo heel erg, want hij ging tegen me aan dansen. Natuurlijk vond ik dit totaal niet erg en deed ook mee. Het gedans begon steeds closer te worden. Ik zag Gregory kijken, recht in mijn ogen. Daarna keek hij even naar mijn lippen en weer terug. Een kleine glimlach kwam er op mijn gezicht en ik ging met mijn hoofd zijn kant op. Ook hij kwam met zijn hoofd dichter bij en voor ik het wist, waren onze lippen voor de tweede keer herrenigd. De zoen was totaal anders dan de zoen die we maakten op de eerste dag dat we elkaar zagen. Deze was met veel meer gevoel. Maar omdat we toch aangeschoten waren, was de zoen niet enorm serieus en was deze ook snel onderbroken. Blijkbaar was Gregory het er niet mee eens dat deze zo snel was afgelopen want hij drukte ze weer op elkaar, waar ik natuurlijk in mee ging.
omg, finally een hoofdstuk voor dit.
hope u enjoy en thanks for waiting<3
lol ja, tis midden in de nacht, but who cares.
Reageer (2)
yeah! snel veder!
1 decennium geledenI love it
1 decennium geleden