Proloog.
Ik liep door de bossen, hoe ik hier terecht gekomen was, ik had geen idee, ik was er gewoon. De wind voelde ijzig, maar ik had niks om mij mee te verwarmen, dus sloeg ik mijn armen maar om elkaar heen. Ik wist niks meer, enkel dat ik al een paar dagen liep. Een grote bult was voelbaar op mijn hoofd, en ik wist dat dit iets te maken moest hebben met mijn geheugenverlies. Toen ik bij een meertje aankwam, was mijn dankbaarheid groot, aangezien ik al een dag of twee maar weinig heb kunnen drinken, alleen van het beetje regen dat er was gevallen. Nadat ik wat gedronken had viel mijn oog op een struik met besjes, wat het was wist ik niet, maar op dit moment was elk eten welkom. Ik plukte bessen en at deze tot dat mijn honger lichtelijk gestild was. De lucht was al schemerig, en dus besloot ik om in een boom te klimmen. Toen ik eenmaal een goede dikke tak had gevonden ging ik liggen en viel ik in slaap. Vreemde dromen achtervolgde me. Ik werd wakker toen de zon net op was, dus besloot ik nog snel wat besjes te eten en wat water te drinken, om vervolgens weer verder te lopen. Dit was mij routine voor een lange tijd, hoelang het was ik had geen idee, tot op een bepaalde dag. Ik liep zoals gewoonlijk, toen de bomen steeds verder van elkaar kwamen te staan en er steeds meer open plekken kwamen, ik wist dat ik dicht bij de bosrand moest zijn, dus stapte ik net iets sneller en langer door tot ik de laatste bomen zag, en daar lag het voor mijn neus onder de sterrenhemel, een ontzettend groot kasteel. Vastberaden liep ik erop af, hier moest wel iemand zijn die mij te hulp kon schieten.
Reageer (2)
Wauw, ik vind echt dat je geëvalueerd bent in je schrijfstijl. (:
1 decennium geledenEn dit lijkt me best een leuke story (:
!!WAUWWWW!!
1 decennium geledenGa verder:((
I wanna read the rest of it(A)
toen je mij erover verteld wilde ik het al lezen && Wauww