Aflevering 5 de gevarenzone
'Welkom Morten en Pieter-Bas bij de gevarenzone dit is jullie opdracht. Kapitein Haak loopt vrij rond en jullie moeten hem proberen te pakken op zijn rug zit een blauw lint wie dat er als eerste aftrekt zit in aflevering 6. De andere moet helaas als 5e Expeditie Disneyland verlaten. Ik wens jullie veel succes'.
Ze startten Pieter-Bas ging richting de Indiana Jones en Morten richting het piratenschip. Kapitaan zat op dit moment in de attractie Pirates of the Carrebean waar Morten heen ging maar toen hij erin zat liep Haak weg. Morten moest nu dat hele ritje doen en dat kostte hem tijd. Pieter-Bas kon Haak niet vinden en besloot richting de grotten te lopen hij zag hem lopen op de hangbrug. Hij liep naar boven richting de hangbrug toe. Maar Morten was weer terug en liep er ook heen. Haak zat vast tussen Pieter-Bas en Morten in ze renden als 2 baywatch acteur op hem af. Het was spannend Morten sprong en greep mis. Pieter-Bas grijpde zijn kans en trok het lint van Haak af. Morten lag eruit.
'Helaas Morten we moeten afscheid van je nemen wat zeg je daarop'. 'Jammer ik had 1e moeten worden maar dat is me niet gegund ik ga nu naar huis later'. 'Gefelicteerd Pieter-Bas jij bent bij de laatste 5 en zit als enigste man tussen 4 vrouwen succes'.
'Er zijn nog 5 kandidaten over:
De Engelse Nahini
De Servische Irena
De Gibraltarnese Sofia
De Belgische Pieter-Bas en
De Franse Fleur
Wie van hun gaat die 1 miljoen winnen en wie gaat er naar huis.
Dat zie je in aflevering 6
Reageer (1)
snel verder
1 decennium geleden