Foto bij 1

volgend deel :) pis is shadow de enige echte vriend van amaye
xxx

je liep verveeld door het straat toen je roepen en lachen achter je hoorde. verbaasd draaide je je om en kon nog net op tijd uitwijken voor naruto. als je verder naar boven kijkt zie je dat de stenen gezichten van de hokage ondergeverfd waren. automatisch krijg je een lachje op je gezicht. 'kumi heb je gezien waar naruto heen?' je kijkt naar de persoon die je die vraag stelde. 'het spijt me iruka sensei niet op gelet' zeg je onschuldig. hij kijkt je even achterdochtig aan maar gaat dan toch verder. 'je kunt nu wel tevoorschijn komen naruto.' zeg je kijken naar het hek dat achter je staat, iets later laat naruto het deken vallen waar hij zich achter verstopte. 'bedankt kumi' zegt hij grijnzend. 'kom op laten wa naar school gaan' zeg je terwijl je verder naar school wilt stappen. 'nee laten we wat ramen gaan eten ik trakteer' roept naruto in paniek. verbaasd draai je je terug om. 'de examens zijn morgen naruto we kunnen beter naar school gaan' zeg je kalm. 'alsof ik ga slagen' zegt naruto droevig maar volgt je toch. 'waarom zou je niet slagen?' vraag je hem verbaasd. 'omdat ik mijn jutsu niet beheers.' antwoord hij droevig. je kijkt hem even vanuit je ooghoeken aan, je had medelijden met hem altijd werd hij buitengesloten. 'je gelooft in je droom om hokage te worden, maar je gelooft niet in jezelf... hoe wil je dan hokage worden?' vraag je. ' ik geloof wel in mezelf, maar ik krijg mijn clone jutsu maar niet onder de knie. weet je niet iedereen heeft het zo makkelijk als jij.' zegt hij wat nijdig. daar moest je even over nadenken... hij had gelijk als er een nieuwe justu was om aangeleerd te worden was jij altijd de eerste die het onder de knie had. 'ik weet het!!' roept naruto plots opgewekt. als je weer naar hem kijkt vanuit je ooghoeken zie je dat hij naar jou wijst. 'jij helpt me met men jutsu!' roept hij opgewekt. je kijkt hem even verbaasd aan. 'dat zal niet gaan naruto... je kent de theorie van de jutsu maar je moet he chakra leren beheersen... als je dat niet kunt zul je nooit goede klonen kunnen maken.' zeg je. even kijkt hij je droevig aan. 'ik weet dat je me haat kumi, maar help me hiermee dan val ik je nooit meer lastig.' zegt hij. 'ik haat je niet naruto, inb feite bewonder ik je.' zeg je voor je de klas binnen gaat. 'NARUTO WAAR KOM JIJ VANDAAN!!!!!' meteen verstijfd naruto en kijkt je hulpzoekend aan maar dat zag je niet omdat je met je rug naar hem stond. 'goed naruto omdat jij weer eens een streek hebt uitgehaald mag iedereen zijn transformationjustu nog eens herhalen' roept iruka kwaad. 'iruka sensei..' zeg je kalm terwijl je je omdraaid. ' ik denk niet dat dat nodig is... laten we gewoon verdergaan met de les en geeft u naruto later maar zijn straf.' zeg je tegen hem. even kijktt hij je kwaad aan maar geeft toch toe.
als de les gedaan is roept iruka jou en naruto bij hem. 'naruto ga jij al maar een emmer water en een vod halen' zegt hij nog steeds kwaad tegen hem. kwaad maar verdrietig vertrekt naruto om te doen wat hem is gevraagd. 'kumi, naruto kijkt naar je op, kun jij hem niet wat in toom houden?' vraagt iruka aan je. 'sensei met alle respect maar ik heb andere dingen te doen als babysitter spelen.' zeg je een beetje grof. 'dat weet ik kumi maar ik weet niet wat ik anders moet doen...' zegt hij wanhopig. 'ok ik zal hem wel wat in de gaten houden...' zeg je met een zucht. 'maar u moet ook eens verder kijken dan u neus, naruto is op zoek naar een ouderfiguur.' even kijkt iruka je geschrokken aan maar daarna veranderd zijn blik. 'of mischien zoekt hij een vriend...' zegt hij geniepig tegen je. je sluit je ogen. ' ik doe niet aan vrienden of familie iruka sensei, ik heb shadow en meer moet ik niet hebben.' 'probeer het eens mischien bevalt het je wel.' zegt hij grijnzend tegen je voor hij de deur uitloopt

Reageer (1)

  • Luckey

    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen